"Vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü çarpanlarına ayırmaya kalkmayacağıma, işkembeden atanın ve yan gelip yatanın yanında olmayacağıma, Demokratik ve Laik Cumhuriyet'e layık olacağıma, ona hiçbir ilkeyle aldatmayacağıma, II., III. Cumhuriyetlerle flört etmeyeceğime, kürsüde konuşanlara veya meclis başkanına su, çamur gibi şeyler atmayacağıma, zırt pırt parti değiştirip döne döne seyyar vantilatörlük yapmayacağıma, yüce meclisi dönme dolaba çevirip milleti kusturmayacağıma, listede adımı görmeyince çocuklar gibi küsüp, kendimi ve yüce meclisi kargalara bile güldürmeyeceğime, sıra kapaklarına vurarak "kapak tadı" vermeyeceğime ve kuru gürültü çıkarmayacağıma, milletin midesinden kopup gelen "kuru gurultulara" kulak vereceğime, Konuşan Türkiye'yi 'Yumruklarıyla Konuşan Türkiye' haline getirmeyeceğime, sıfatıma bakmadan küfredip, çalışıyorum numarasıyla boşa kürek çekip, havanda su dövdükten sonra eve gidince çoluğun çocuğun yüzüne nasıl bakacağımı hesap edeceğime, deyimler sözlüğünü okuyup adam gibi cümle kurmayı öğreneceğime, meclis başkanının önünde birikip görüş alanını daraltmayacağıma, dahası halkı daraltıp afakanların basmasına yol açmayacağıma, grup kararı diye önüne gelene anlamadan dinlemeden el kaldıran robotlardan olmayacağıma, 'genel başkanımı aklayacağım' diye partimi çamaşır tozu, meclisi de çamaşır makinesi haline getirmeyeceğime, sözlük açıp 'ilke' kelimesinin anlamına hiç olmazsa bir kere bakacağıma, komisyonlara komisyon almak için girmeyeceğime, meclise bir yemin ederken bir de maaş alırken gelenlerden olmayacağıma, başım ağrısa Amerikalara doktora gidip faturasnı meclise ödetmeyeceğime, MİNNET vekili olmayacağıma milletin vekili olduğumu asla unutmayacağıma, mal varlığımı ve ceylan derisi koltuğuma bağımlılığımı devletin varlığı ve bağımsızlığından üstün tutmayacağıma, Büyük Türk Milleti ve cümle alem önünde, namusum ve şerefim üzerine ant içerim. İki gözüm önüme aksın, ekmek musaf ve millet çarpsın ki doğru söylüyorum."
( Alternatif Milletvekili Yemini başlıklı yazı mehmet-salih tarafından 12/8/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.