.... Gelin tanış olalım: İşi kolay kılalım; Sevelim sevilelim: Dünya kimseye kalmaz. ...
dizeleri herhalde ülkemizin derdine derman inciler, buradan yola çıkarak memleketimizin üzerinde vede dünyada oynanan oyunlar karşısında biçare halimizle çözümün neresindeyiz bunların tezine karşılk anti tezimiz varmı yoksa kaderine razı olan yurttaşlarımızdanmıyız.Sorunların çözümlenmesinde en önemli ayak teşhistir ve kanaatim odur ki herkesin ortak birleşebileceği teşhis ise okumayan üretmeyen bir islam alemi ve bunun getirdiği rehavetle hep şikayet etme halindeyiz ve maalesef eyleme bir türlü geçemiyoruz hep bir lider, kurtarıcı geleceği beklentisi içerisindeyiz.
Siyonistlerin bütün milletleri tehdit eden sömürü düzeninin kurucusu ve sömürgecilerin efendisi olduğunu ve bütün dünya halklarının emeklerinin sömürülmesinde baş rolü oynadıkları bir gerçek.Ancak, bir Pakistanlı bilim insanının,islam aleminin üretmediği ile ilgili araştırmasını okuyunca ,gördüğüm manzaraya bakarak başımıza gelenlerin bu cahilliğimiz ve tembellğimiz karşısında,onlara bu fırsatları verenin aslında bizler olduğu gerçeği ile yüzleşerek başımıza gelenlerin az bile olduğunu düşünüyorum.
İslam aleminin sorunlarının ne olduğu bariz ortada, ancak neredeyse 150 yıldır bir türlü hastalığımıza teşhis koyamıyoruz.Hep kendimizden olmayanı vatan haini vs ilan ediyoruz birbirimize o kadar ön yargılıyızki anlamak ve anlaşılmak gibi derdimizde yok.Yanlız dikkat ederseniz hepimizin kullandığı dil aynı hep şikayet etmek hep başkaları bir şeyleri kırıyor döküyor buna sebeb olan sanki bizler değiliz,bu ateş er yada geç hepimizi bir şekilde yakalayacak işte kimini gazze de kimini ırak ta kimini sivasta kimini başbağlarda vs.yakaladığı gibi,dikkat edin bu insanların filmde aldıkları rol hep ölmek ve bizlerde bu rol ü maalesef iyi oynuyoruz. şuanki halimizle ne olduğumuzu bir bilsek, çaresizce beklemek yaptığımız en iyi şey, bununda adına''Sabır'' gibi ulvi derecesi büyük bir ad koymuşuz Allah cc adına atılan tek adım yok, sadece mucize beklemekle geçiyor hayatımız,Allah cc Kuran'da çözümün kendimizde olduğunu o kadar aşikar anlatıyorki onuda anlayamıyoruz, hatta aydınlarımız bu konuda büyük vebal altındalar iyi örnek olmuyorlar ve gücü aldıkları halkı küçük görerek hata üstüne hata yapıyorlar.İnsanlar kendilerini onların açacakları yolda yürüyeceklerini zannedip hep kendisinden başkasını çare görüyor ama çare bizzat bizleriz.Micro olan bizler o kemal noktasına erişmeden bu iş çözülmeyecek yani çözüm bizde samimi insan olmak ama her konuda..Efendim bizler okumuyoruz üretmiyoruz bunları yapanlarıda köreltiyoruz bakın tamami ile kuran a tezat bir durum ama biz yinede müslümanlarız nasıl oluyorsa ,ondalık kesiri bilmeyen matematik profösörü gibi.Çare bir mum yakmak, bir çivi çakmak.Ancak bu şekilde kurtuluruz bu boyunduruktan yoksa kurbanlık koyun gibi sıra bir gün bizede gelecek, vah tüh demeden,onun için Allah cc ilk sözü olan oku yu hayata geçirmezsek Kuran ahlakı ile ahlaklanmazsak bu iş yatar ve ebedi hayata buyuk bir sorumlulukla gideriz,hemde herkesin bir yandığı yerde bizler bin yanarız.Çünkü bilenle bilmeyen bir olmaz mükaftı büyük olduğu kadar cezasıda o nisbette büyük olur.Evet değerli arkadaşlar çevremizdeki insanlara karşı sorumluluğumuzu 1 değerinde de olsa yerine getirmiş olalım.“Şüphesiz, yeryüzünde yürüyen canlıların ALLAH katında en kötüsü, akıllarını kullanmayan (gerçeği görmeyen) sağırlar, dilsizlerdir.” (Enfâl 22) ayeti ve “Fikirlerimizin zıtlığı bizler için rahmettir” (SAV) hadisi bile tek başlarına aklı kullanmanın ve hür tartışmanın kapısını aralamaya yeter. dolayısı ile hepimiz aynı düşünmek zorunda değiliz.ama aklımızı kullanmak zorundayız Akıl da birlikten kuvvet doğacağını işaret ediyor öyleyse ne duruyoruz HARİKA BİR MOZAİĞİN BİR BİRİNDEN GÜZEL RENKLERİ olmak için vakit kaybetmeyelim saygılarımla...
( Haydi Bir Mum Yakmaya başlıklı yazı ahmet-kucuke tarafından 3/11/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.