1 Aşk A Adım Atmak
+Söyler misin bana ne'n var ?
-Birisini bekliyorum . 
+Ne zamandan beri ?
-Ben daha buralardan yokken bir bakışa vurulmuşum . O günden bugüne her gün O'nu arıyorum . 
Yaklaşmak istiyorum ama o uzak ki bana ve ben o kadar biçareyim ki anlatamıyorum . Âh ne desem ne yapsam bilmiyorum . Söyle bana ne yapsam ? 
+Bilmiyorum . . . (Ve uzunca bekleyişin ardından )
Aşka düşülmez Aşka çıkılır. Dayanmak kalıyor, sabretmek kalıyor sana. Karşılık beklemeden ,arzulamadan, dokunmadan beklemek . Beklersen er ya da geç gelir . Sabır istiyor senden sabr . 

-Âh geceler âh geceler beni bir siz anlarsınız âh geceler . Bir de sevdiğim . 
Sen deki beni görmen için bir değil bin ömrü feda ederim . Bir adım ne olur bir adım . 

Ve ardından . . . 

(Devamı Sonra )

( Aşk A Adım Atmak başlıklı yazı Kadimaskeren tarafından 6.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.