KAYBETMEYE MAHKUM OLANLAR
KAZANANI BELİRLER...
Bir tek kişi nedir?
Peygamberlik, tek kişilik yetki ve kurullarının tümünün birleştiği ve yaratanın mazharına nail olmuş kişidir.Son kişi Hz Muhammed peygamberimizdir.
Padişahlık da Krallık yönetimlerinde dahi meşverret vardır. İstişare vardır..
Tek kişilik ofis yönetiminde  dahi yardımcı personelinizde iş yoksa,tarumar olursunuz...
Ekip çalışması  ekibin yetenekli dirayetli insanlar arasından seçilerek oluşturulması ve ilgili saha da tek basına değil yine silsile yolu ile oluşturduğu ekiplerle yönetimin topluma nufuz etmesi BAŞARIYI MUTLAK KILAR...
Günümüzde kimse peygamber değil. genel başkanlık düzeyinde olan insanlar arkadaş lık hislerini, akrabalık bağlarını, yönetimde paylaşmaya kalkarsa hezimet genel şartlar onun lehine olsa bile kaçınılmazdır...
MHP VE AKP AÇISıNDAN DEĞERLENDİRİLDİĞİNDE ;
1-yıllardan beri genel konjonktür MHP lehine olduğu halde her seçimden galip çıkan AKP olmuştur..Yönetimde başarılı yöntem kendiliğinden hasıl olan genel konjontörün önüne geçmiştir
2-il başkanlığı yapamayacak düzeydeki insanların genel merkez yöneticisi olması, toplum önünde iki kelam edemeyecek insanların danışman olarak değerlendirilmesi MHP önündeki tıkac olurken Akp Babacan,Ömer Çelik gibi zamanında 30 yaşımda olan ODTÜ gibi güzide üniversite mezunlarını değerlendirmiş ulus ötesi işafamlarını ve kuruluşlarını danışman diye nitelnedirrrk yetkilendirmiş ve kronik iktidara mahkum etmiştir..Bu duruma insan kaynaklığındaki nitelik, yönetimdeki yöntem üstünlüğü ile birleştiğinde başarı yine kaçınılmazdır...
3-geçmiş değerleri enerji kaynağı olarak kullanmak varken körü körüne patinaj yapmak için kullanılması yeni ve yenilikçiliklere kapalı olmak yönetim-yöntem ve insan kaynaklığındaki kalitenize rağmen tıkacınızdır..MHP de katı gelenekçi kanad nezaketten uzak beyanetlarla kabadayı lık duruşunu sadece klavyede gösterirken Akp yenilikçi kimliği ve öze ait değerleri kısmen kullanmak sureti ile başarısını kronikleştirşnşştir.. YENİLİKÇİ olmamak toplumun değer yargılarının arkasında kalmaktır..Avrupanın ortaçsğında bile Türk milleti yenilikçiliklere açık olmuş o zaman ın ikiz kulelerini Fatih yaptırmış birom yabancı sanat cı ve ilim adamını istanbula kazandırmıştır..Türklerin geninde yenilikçilik vardır.Absurt gericiler hariç onlara ulaştığınızda onlarda genetik olarak yeniliğe açıktır. Yenilikçi olmayan da fıtuhat ruhu olmaz...
4-Kurumsal kuramsal ve kuralsal yenilikler Akp yi dinamik bir yapı olark toplum önüne çıkartırken, MHP yi genel başkanla özdeşleştiren kamuoyu arabesk, klasik araba kolleksiyoenri olarak MHP yi 1960 lara.çivilemilştir..Hatta böyle sunuma genel başkan kamyoncular la çay içme,58 şevrole kullanarak poz vermeyi kamuoyu önüne çıkma fırsatı olarak görme diye değerlendirmiş ama kamuoyu oyununa gelmiştir...Parti dışımdan getirilen bol ünvanlı şahıslar dinamik yapı yerine acemi ve korka K tutumları ile genel başkanın daha da iç bünyede güçlenmesine yol açmış ama yenilikçi kural kurum uygulamakta güç bulamamışlardır.
5-Tayyip Erdoğan ın istanbullu oluşu, hayatın pratik çözümlerini kronik sorunları ile buluştururken ki cesareti bilgeliğinden üstün olması, MHP liderinin bilgeliğime galebe çalmış ve hatta devlet bekası ile ilgli nazik konu geçişlerinde Akp bu bilgeliği ve bağlılığı kendi lehine kullanarak oportinist çözümler üretmiştir..Bilgeliğin ilkeselliği , oportünistliğin ilkelliği karşısında mağlup olmuştur.
SONUÇ...Genel konjonktür istediği kadar lehinize gelişsin kadro kural ve zihniyeti açık hale getirmedikçe kaybetmeye mahkum olanlar , KAZANMAYA MAHKUM OLANLARI var ederler...
( Kaybetmeye Mahkum Olanlarkazananı Belirler başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu