Kuru topraktaki bir gül, gökyüzünden tepesine düşecek bir damla su bekliyordu...
Sağlığını yitirmiş biri, ona kavuşabilmek için şifa bekliyordu...
Genç bir delikanlı, doğumhanenin önünde, gelecek müjdeli bir haber bekliyordu...
Ağlamaktan gözleri şişmiş biri, onu mutlu edecek bir şeyleri, birilerini bekliyordu...
Gecesini gündüzüyle bir edip ders çalışan biri, iyi bir okula yerleşmeyi bekliyordu...
Birileri yatağında mışıl mışıl uyurken, başka birileri vatanı bekliyordu...
Sonbahar'da yapraklarını döken bir ağaç, İlkbahar'da yapraklarını açmayı bekliyordu...
Buz gibi bir Kış sabahının kör vaktinde, işine yetişebilmek için birisi otobüs bekliyordu...
Herkes birşeyleri bekliyordu...
Birilerini bekliyordu kısacası...
Ben mi...?
Ben ise buz gibi bir gecenin sabahına doğru bardaktan boşanırcasına yağan yağmurun altında, bir gözümde doğmak üzere olan güneşin diğerindeyse belli belirsiz var olan gökkuşağının parıltısı ile ölümü bekliyordum...
Sessiz bir şekilde...
Var ile yok arası bir tebessümle...
( Bekliyorduk başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 8.11.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.