** Mutlu olmak için illa çırpınmak; insanı şartlandırır ve boğar.


** " evet ! " ve " hayır ! " kesinleşmiş ilamdır. " belki ! " ise bekletiş ve umut tacirliğidir.


** Tek kelimelik cümleler sert ve kesin ifadelerdir.


** Yaptığınız iyiliklerin yarın karşınızdakilerce hiçbir ederinin olmayacağını bilerek hareket ederseniz hayal kırıklığı ve küskünlük yaşamazsınız.


** " Kadın gibi ağlama ! " sanki gözyaşı sadece kadına mahsusmuş gibi...


** Öyle fiiller vardır ki ; erkek yaparsa adı hak; kadın yaparsa halt dır.


** Dobra ve mertçe hakkını savunan kadın " delikanlı gibi " ; merhametli ve duygusal adam ise " kadın gibi" sıfatlarına hak kazanır. Sanki delikanlı olmak erkeğin, merhametli olmak ise kadının tekelindeymiş gibi...


** Övünç ve gurur vesilesidir erkek gösterirse pipisini; utanç ve ahlaksızlıktır kadın gösterirse dizini.


** Kaygı duymak insanı başarılı kılan etmenlerden biridir.


** Her türlü tedbiri almadan takdiri sahibine bırakmanın izahı ve mazereti yoktur


** İnsan bir takım saiklerle yazar, çizer, konuşur. Atar tutar . Ama halis ve makbul olan neler yaptığıdır.


** Aslında içindeki ne ise dökülse bir bir dudaklardan ; hiç çaba harcamaz insan kaçmak için tuzaklardan.


** Hak etmeyeni güzel sözler ve ayıracağınız zamanla şımartırsanız hüsran kapıdadır.


** İşini halletmek için karşısındakine taviz ve umut vermek kişiyi kullanmak ve şerefsizliktir.


** Ne avun ne de avut. Geçip beyhude ziyan olmasın zaman.


** Fasikül fasikül bir cilttir yaşam. Öyleyse ne gam. Olmuyorsa eyvallah demeli velhasıl-ı. Ve bitirmeli fasılı.


** Cam kırığı , hayal kırıklığı, çer çöp isterse diken çıksın yoluna basıp üstüne geçmezsen varamazsın hayallerine.


** Derinlik dediğin ne ki .Olsa olsa bir adam boyu .Ölüm dediğin ne ki .Bir hu sesi topu topu...


** Görünen gözyaşlarını değil ; mesele yürekteki yaşları gülücüklere dönüştürmektir.


** Ömür dediğin bitiyorsa; sıkıntı, hüzünlerde nasılsa biter.


** Şu geceleyin akla düşenler neden dilden dökülmez ki konuşurken gündüzleri.


** En ufak bir sorunda ayrılıyorsa orada sevda maskeli ve çıkara dayalıdır.


** Uzun süre sevgili olarak birliktelik yaşayanların ayrılık vuku sonrası dost ve arkadaş olarak kalmaları mümkün değildir.


 ** Fikr-i sabit olanlar çok şeyi kaçırırlar.


** Herkes kendi algıları ile hareket eder.


** Bir olay veya fikir konusunda şartlanmış kişiyi ikna etmek çok zordur.


** Hiç uyuyamıyorum günlerdir.. Biliyorum bunun ödeşmesi ölüncedir.


** Benim yaşam sponsorum yaradanımdır. Ve bunun için eşim ve evlatlarım; gelinim , damadım ve torunlarım görevlidir.

( Yaşam Heybemden - 43- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.