** İnsan ilişkilerinde yapılan iyiliklerde hep art niyet aramak " iyilikten maraz doğar" vecizesinin yaratıcılarıdır.


** Mensup oldukları mesleğini şahsi menfaat, ilişki ve kin, nefret, duygusallıkla icra edenler komik duruma düşüp madara olmaya mahkumdurlar.


** Sevgiden bahsedince aklı hemen bacak arasına kayan ahlaksızdır.


** Yıllardır birini gönlünde muhafaza edene; dışarıda ki cilve ve güzellikler gönül kapısını açtıramaz.


** Korkuyorsan asla sevmeyeceksin.


** Pişmanlık duygusu dumura uğramış olanı ıslah etmek çok müşküldür.


** Bürokrat, patron gibi mevki ve söz sahibi olanlar; iştigallerine duygusallık ve tarafgilliği karıştırmamalıdırlar.


** Yaşadıklarınız hayatınıza rehberdirler.


** Biri hakkındaki müspet veya menfi duygularıza yoğunlaşırsanız ; karşı taraf bir şekilde bunu fark etmeden alacaktır.


** Erkeğin gönlüne giden yol midesidir denmiş, ondan olsa gerek kadınımız yemek tarifleri ile uğraşır ve doyurur kepçe kepçe. Farklı olanı ise aşkın tarifi ile meşguldur ; doyurur yüreği her haliyle.


**Bir notanın çıkışında başladı hayat ... Adı DO olan... Sonra RE, Mİ , FA .. LA ... Ve bitti ES işaretinde müzik alfaben ... Belki de durdu sadece bir soluk verişinde.. Devamı sonsuzluğa giden ! Kısacası hayat işte DO VE ES olan ..


** Bu yaşta anladım kendim için yaşamışlığımın olmadığını... Alışkanlık işte; kalanı da feda olsun sevdiklerime.


** Bedenin bir çınar gibi eğilirken yerlere, ruhun özgürce doğrulup yükselsin gökyüzüne... Ha gayret bir kere değmeye görsün secdeye ; bulaşır huşu ile rahmetler ve huzurlar alnına.


** Bağıra çağıra zırlaya doğdu adam yıllar önce.. Başına gelecekleri bildiğinden olsa gerek. Alıştımı ne , hala aynı; ömrünün son demlerinde


**Özür dilerim içimdeki çocuk; seni hiç büyütmeyeceğim.


** Bir atımlık barut kaldı. Ölüm denilen poligonda hedef on iki.


** Görüyorum her şeyi ama ; naçar , dilsiz ve sağırım.


** Nokta koydunsa cümle sonuna oraya kadardır.  Üç noktalar zaman kaybıdır. Cümle her ilavede anlamsızlaşır.


** İzahtan vareste görerek; birilerinin arkasından mesnetsiz atıp tutmak acziyetin ve adiliğin göstergesidir.


** Senin adın kadın . Böyle yaşa ve yaşatıl diye yaratmadı ki yaradanın !..


** Sonradan edinilen akrabalıklarda tarafların sorun yaşamaları doğaldır. Mesele; evlatların huzur ve mutluluğu için sessiz kalabilmektir.


** Evlatlarını iyi yetiştirememiş anne- baba ; ileri safhalarda kardeşler arasındaki sevgi ve saygısızlıklara zemin hazırlamanın vebalini taşırlar.

( Yaşam Heybemden - 46 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 3.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.