Sadece kendi nefis ve egoları için yaşayan ,   düşünme ve sentezden yoksun, öz eleştiri yapmayan aptallar en mutlu insanlardır.



                                 “ Öldürme. Çalma. Yalan söyleme. İftira atma. Gıybet etme.
                                    Adaletsizlik yapma. Rüşvet alma, verme. Adam kayırma.
                                    Yalan şahitlik yapma. Bozguncu olma. Ölçüde tartıda hile yapma.                                                    
                                    Zina yapma. Doğmamış çocuğu öldürme . İçki içme. Kumar oynama.
                                    Büyü, sihir yapma. Gösteriş yapma . Kin tutma. Yetime öksüze iyi davran.
                                    Kötü söz söyleme. Haset etme. Cimri ve savurgan olma. Ana babaya iyi
davran. Kul hakkı yeme ve gelme. Faizcilik yapma… “


                                     Yukarıda bazıları sıralanmış olan Kuran-ı Kerim’in öğretileri verilmiştir. Bu öğreti listesini enikonu uzatmak elbette ki çok mümkündür ve bilinen unsurlardır. Dikkat edilirse hepsi de içtimai ve beşeri hayatımızın dirlik, düzen,refah ve mutluluğu içindir. Dini vecibeler gereği farz olan hususlar Allah ve kul arasındaki konular olup; müsebbiyet ve mesuliyetin ifası şahsın takdir ve idaresinde olan hususlardır. Ancak farzların dışında kalanlara Müslüman toplum fertlerinin uyması, hassasiyet ve titizlik göstermesi ehemmiyet arz etmektedir.

                                      Ülkemiz nüfusunun % 99 unun Müslüman olduğu istatistiki bilgidir. Hal böyle olunca ; bazı örneklerini sunacağımız noktaların failleri geriye kalan % 1 midir ? O zaman zaten mesele yoktur. Bütün bu rezaletleri o kesime yükler; biz Müslümanlar hiç üstümüze almadan, umursamadan yaşar gideriz .

                                       Her geçen gün ahlaki erozyon artmaktadır. Etrafımıza baktığımızda bu çok bariz olarak kendini göstermektedir. Neden ? Ah şu % 1 yok mu ! Bütün ahlaksızlığımızın sebebi onlar değil mi ?
Elinde pankrat arkasında bir yıģın kadın " Haftada üç gün orgazm olmak istiyoruz ! ". Bir kadin çıkıyor açık ve net şekilde gazete köşesinde :" Erkekle beraber olan kadın bu hizmetinin karşılığını madden talep etme hakkına sahiptir !" diyor. Öte yandan bir başka pespaye " Genelevlere imam atansın.Muta nikahı yapılarak günah önlensin " derken; bu sayfalarda animasyon gibi bir takım şarlatan kadınlar " Sevişirim evlenmem. Hamile kalırım doğurmam "diye anırıyor. Örf anane bitmiş kokuşmakta toplum. Etraf kan gölü yangınlardayız. Bazıları bacak arasındaki yangını söndürme peşinde. Ahlak erozyonda;gün geçtikçe bitiyoruz. Bir zamanlar ödediği vergi ile plaketle devlet tarafından taltif edilen Manukyan’lar vardı. Ne hazindir devlet korumasında zina, seks. Ama bu gidişle genelev patronları da iflas edecekler. Çünkü artık alenen sokaktadır ahlaksızlık. Hani öğretilerde “ Zina yapma. “ hükmü vardı. Bunları Müslüman yapmaz ki; ah şu % 1 yok mu !

                                        Birlikte emek verir görünerek büyütürler hayra olan her şeyi, zamanı geldiğinde ; kendi mimarı oldukları felakette müsebbibi değilmiş gibi ağlarlar ama hepsinde için için gülerler dış mihraklar. Buna sebep ise islamiyetteki mezhep ve tarikat çatışmaları ve öğretilerinin iktidar ve söz sahibi olma arzusu ve kuran lafzının dışında kendi çıkarlarına yorumlar yapmaktan kaynaklanmaktadır. Bu kadar cehalet ve bölünmüşlükler ise dış güçlerin emellerine kavuşmalarını gün geçtikçe kolaylaştırmaktadır.
“ Bozgunculuk yapma. Öldürme ! “ der kuran-ı kerim. Peki nedir bu bizi çok yakinen içine çeken katliamlar ? Bu terör belası. Hep Müslümanlar değil mi ? Yok, yok Müslümanlar böyle yapmaz. Ah şu % 1 yok mu ; hep onlar yüzünden işte.

                                       “Çalma. Yalan söyleme. İftira atma. Adaletsizlik yapma. Rüşvet alma, verme. Adam kayırma.Yalan şahitlik yapma.” 
                                       Bir hırsızlık furyasıdır gidiyor. Patron işcisinin emeğinden, işci patronundan, evlat ana babanın , hısım akraba birbirinin cebinden, mirasından, herkes birbirinden çalmakta. Bütün bu adi özellikleri akıllı zihniyete dayandırılmakta, gemisini yüzdüren kaptan rahatlığı ile gittikçe sayıları artmaktadır.
Adalet mi ? O da ne ? Rüşvet mi ? O da nereden çıktı ? Ne zamandır hediye onun adı haberimiz yok. Adam kayırma mı ? Allah Allah o da nereden çıktı ya ! Hep iftira işte. Hem müslamanlıkta öyle bir şey mi var ki ? Yoldan geçeni çıkar hakim karşısına dediğini söylet; neden yalancı şahitlik olsun ki; vatandaşın işi görülsün diye hepsi.
                                        İçki içme. Kumar oynama.       “Büyü, sihir yapma. Gösteriş yapma . Kin tutma. Yetime öksüze iyi davran. Kötü söz söyleme. Haset etme. Cimri ve savurgan olma. Ana babaya iyi davran. Kul hakkı yeme ve gelme. Faizcilik yapma…”

                                        Ya söyleyin bunların hangisini yapıyoruz ki bizler ? Hepsini bir yana bırakalım; hiç kul hakkı yiyen gördünüz mü ? Faizcilik te neymiş ki. Bakın bankalar sinek avlıyor. Tefeciler de öyle… Yani ayıptır Müslümanların günahını almak ayıptır ya !... Hiç ihtiyaç dışı tüketimimiz var mı yani ? İthalatımıza bakın ; sıfır ! Ama ihricat çuval işi döviz !

                                         Neyse uzatacak bir şey yok aslında. Müslümanlar bunların hiçbirini yapmaz. Boşuna karalamanın , anlatmanında bir ederi yok. En iyisi gözümüzü kırpmadan yeniden bir sayım yapılmalı ve belki bu defa % 1 i aşması kuvvetle muhtemel gayrimüslimleri sınır dışı etmektir.

                                         Her türlü pisliği, rezilliği, ahlaksızlığı yapan onlar. Kovalım gitsinler. Bizde Müslümanlığımızı adam gibi yaşayalım işte. Ne dersiniz ?

                               

( Ah Şu Yüzde Bir Yokmu başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.