Sevgili Cumhurbaşkanım,
Her geçen gün biraz daha artmakta sana olan sevgi ve muhabbetim,
Sen gibi asil ruhlu bir zatı semeyene eksilmez husumet ve adavetim,
Sen ve senin dava arkadaşların uğruna,
Gözümü kırpmadan, hiç düşünmeden, harcarım varım yokum servetim.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Bir köye muhtar olmaz dediler, şimdi fidan gibi boylu poslu reisimizsin.
Sen, üç tarafı denizlerle kaplı bu yalancı cennet ülkemin en manidar remzisin.
Bilenmiş kılıçlarıyla at sırtında yedi düvele meydan okuyan asil atalarımın,
imansızları korkudan, tir tir titreten, er meydanında mert ve yiğitçe çarpışanların sesisin.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Çok isterim, yerin göğün sahibi şanı yüce Allah, hayırlı çok güzel ömürler versin sana.
Cennetin kevser suyundan içeceksin, bizni-Lillah avuç avuç kana kana.
Bu emanet canım bedenimde durdukça,
Doksandokuz esması olan Allah, dert,keder,gam ve kasavet göstermesin bana senden yana.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Hayran olmamak mümkün değil,ülkemizin sevdası uğruna dimdik vakarlı duruşuna.
Şerefsiz,ve namusuzlar kaçacak delik arıyorlar baktıkça kükremiş aslan bakışına.
Hakkında vecizelerin vecizesi yazılacak, tarih sayfalarına kesik uçlu kalemlerle,
Duyanlar çarnaçar olacak, karanlık çıkmazlara girecek, bizim için naralar atışına .

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Seni anlatmaya,kelime dağarcığım ve kalemlerimin mürekkebi yetmez.
Dört mevsimin yaşandığı,eşi benzeri bulunmayan ülkem için, hayırlı ve güzel icraatların bitmez.
Sen, peygamberlerin, nebilerin, sahabelerin,evliyaların embiyaların,metfun olduğu bu ülke için bir lütufsun
İnşaallah sen yaşadıkça, her şeye Kadir olan Allah, sana hiç bir sıkıntı keder ve acı vermez.
 
Sevgili Cumhurbaşkanım,
Biz seni rıza-i lillah için, aşk ve şevkle canı gönülden seviyoruz. Rabbimde seni sevsin.
Bizlere ve bu yalancı ülkemize olan, hizmet aşk ve şevkiniz ziyadeleştikçe ziyadeleşsin.
Rahvan at misali şahlandıkça şahlanıyor, benim ben diyenlere meydan okuyorsak ,  
Bunun yüzde yüz sebebi hikmeti sensin.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Vallahi, billahi,tallahi,dua ve niyazlarımda her daim sen varsın.
Bağrı yanmışların hararetini dindiren ulu dağların doruğundaki karsın.
Nasıl ki, Mecnun'a Leylası,Kerem'e Aslı'sı,Ferhat'a Şirin'i,Tahir'e Zühre'si,yar ise,
Ben ve ben gibiler içinde, sen eşi benzeri bulunmayan en güzel yarsın.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Senin dünyaya gelmene vesile olan babanın, ve seni doğuran annenin ellerini keşke öpseydim,
Ömrümden ömür vermek istediğim, uzun ve babayiğit'in yürüdüğü yollara gül yaprakları serseydim.
Keşke sana gelebilecek her türlü bela ve musibetlere karşı,
Bu emanet canımı feda edip,kurşun geçirmeyen çelikten kalkanın olsaydım.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Senin o makamda bulunman, biz seni sevenler için, bu fani dünya nimetlerinin en alası,
Sen,ben müslümanım diyen yüz milyonların asla yıkılamayan en muhkem kalası.
Her gün geçtikçe, şahlandıkça şahlanan ülkemizi sevmeyen şerefsiz insanların,
Dudaklarında uçuk attıran,en kabuslu,en korkulu rüyasısın.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Senin, yüzün suyun hürmetine, dünyanın sahip olmak istediği ülkemiz, şahlandıkça şahlanıyor.
Fikri güzel,gönlü güzel,asil ve helal süt ile emzirilenler, senle gurur üzerine gurur duyuyor.
Rengini, şehitlerimizin kanından alan, bu onur abidesi ay yıldızlı bayrağımız 
Gönderlerde, daha hür ve özgür dalgalanıyor.

Sevgili Cumhurbaşkanım,
Sen gibi gözü yaşlı,yufka yürekli,ve o kadar da mert ve yiğit gelmedi belki de daha gelmeyecek,
Senin, olaylara bakış açın,yaşam tarzın,fikri güzel gönlü güzellere aşk ve şevk getirecek.
Rabbim, sana ve sevdiklerine birbirinden hayırlı, birbirinden güzel, yaşanacak nice yıllar nasip etsin,
Günün birinde vefat edersen şayet,milyonlarca çocuğa güzel anlamlı ismin verilecek.
29 Ocak 2017

Sevgili Cumhur başkanım,
Beş çocuğu olan bir babayım,bir erkek evladım daha olsaydı muhakkak adını verirdim.
Bir daha dünyaya gelirsem,vallahi  yine şimdiki gibi seni çok severdim.
Seni, beş çocuğum ve otuz yıllık eşim gibi seviyorum,
Şayet mümkün olsaydı hergün, kokusunu Habibullah'tan alan güllerin şahı Muhammedi gülleri demet demet takdim ederdim.
29 Ocak 2017

 
( Sevgili Cumhurbaşkanım 2 başlıklı yazı sadeceo tarafından 29.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.