* Aslında nezaketen söylenen şu GÜNAYDIN sözü fuzuli. Gün zaten aydınlanırda mesele gününüzün aydınlıkla dolmasıdır.

 

* Vuslata erince her gün doğuşunda insan ; ne hülyalar değer tenine. Adeta doğar gibi yeniden. Hicranlara, hüzünlere amenna dersin. Hatalarını dikme vaktidir aslında verilen zaman. Ve ötelerde bir ateş farkedersin kıvılcımlara dönen.

 

* Her secdeye değişte alnı insanın; sünger çekmeli geçmişine ...

 

* Alıp verdiğim nefes Ya HU ! diye ritm tutmuş. Ölüm yanıbaşımda . Ve hatıralar puslanmakta. Belki de yazılacak mezar taşıma. İki dudak arasına sıkışmış yaşam; ha bitti ha bitecek.


* Secdeye alın koyuşları herkes görebilir. Ancak; yöneldiğinle kurulan rabıta daima mahremdir.


* Hep sessiz modda idi çığlıklarım. Artık usandım sesli moda ayarladım.


*Ne kadar kahpesin dünya... Çok şey değil dengi dengine !..


* Her temenni cümlesinin başında MAŞALLAH sonunda. İNŞALLAH kelimesini kullanmak şahsın tercih ve tarzı olabilir. Ancak; bu her temenni ve dilekte samimi olduğunu göstermez.

 

* Günah var, isyan var izbe yerlerde büyüyüp giden. Nedametimi leylak kokulu serinliklere döndür. Karanlıklarımı aydınlığa çevir.


Günlerdir çektiğim hasretim , yüzünde sakinleşip dinecek biliyorum sevdiceğim.


* Narin ipek tüllerde ördüm , besledim bitimsiz sevdamı ilmik ilmik. Sen bir tek, inan ki bir tanecik.


*Kokun sardı evimizi kadınım buram buram. Öyle özlüyorum ki tarifsizce şu an.


*Duman dolu ıssız bir gecenin zihnimdeki birikintilerinde gelen sabahta yine sen varsın.

 

* Kırık aynaların sırrı dökülmüş çatlaklarından topladım hüzünleri...


* Kişi anne baba, kardeş ve sülalesini seçemez. Dünyaya gelişiyle bir ailenin ferdidir. İyisiyle , kötüsüyle işlediği her fiil ve alışkanlıkları artık ailesini de ilgilendirir. O bakımdan; mensubiyetinin bilinciyle yaşamalıdır. Yaşamı boyunca taşıyacağı sıfatlar ailesine ve sülalesine miras olarak kalacaktır.


* Şu FACE Teyze çok iyi de ; BOOK unu karıştırmasak !...

 

Yine aklıma düştün
Üşüdüm !
Hadi bir iyilik yap
Sevdiğini ,
özlediğini söyle
Yalanda olsa.


İçim ısınsın !


 


LOTO VE ÖLMEK


Ölüp gitmek hakta
Ah şu çoçuklara
Muhtaç olmak var ya
Mezar yeridir defindir
Hepsi bir yığın para..


Yok ya olmaz böyle
Sağlığında yetmezmiş gibi
Birde giderken
Yük olmak
Yakışırmı bir babaya...


Hele müsade biraz
Çıksın da lotodan
Ölürüm o zaman..

( Yaşam Heybemden - 69-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.