Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 15.03.2017
Okunma Sayısı : 1597
Yorum Sayısı : 0
İşin ehlini nadasa bırakmak

Bir insan çok iyi öğretmendir de, ticaret tecrübesi yoksa iflas edebilir, bu durum kötü bir insan olduğunu göstermez.
Bir insan un üretir satar ama, undan ekmek üretemez.
Başka bir insan, iyi bir siyasal bilimler hocasıdır da, bir beldeyi en iyi yöneten olamayabilir.
Edebiyat profesörü, edebi sanatları hepimizden iyi bilir, şiir tahlili de yapar ama 5 kıta hece şiiri yazma sorumluluğu, görevi yoktur.yeteneği de olmayabilir.
 
Buradan hareketle, " emaneti ehline veriniz" sözünün toplumda tam karşılığını her alanda bulabilmesi için seferberlik ilan etmek gerekiyor.
O zaman, barış da olur, huzur da, üretim de, birlik de, toplumsal kalkınma da.
Nadasa bıraktığımız beyinleri, gönülleri, ve tüm değerleri devreye almanın zamanı geldi geçiyor.

 14.03.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( İşin Ehlini Nadasa Bırakmak başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 15.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.