Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 28.03.2017
Okunma Sayısı : 1631
Yorum Sayısı : 2
BU  SEFER  ÇOK  KISA...SAMİ  HOCA EVET  İÇİN  Mİ  HAYIR  İÇİN  Mİ  ÇALIŞIYOR?
*****************************************************************************
Resimlerle  başlayayım ve  devam  edelim.:

1.  Resim:

Büyük  oğlum...Adı  Cihangir...  33  Yaşında.  Özel  Güvenlik  Görevlisi.

Hayırcı...

 2.  Resim

İkinci  oğlum Tuğrul:  32  Yaşında.  Özel  Güvenlik  Görevlisi...

Evetçi

3. Resim  

Üçüncü  evladım,   Oğlum  Yunus:  25  Yaşında ...(Evet,  3.  Resimde  gördüğünüz  o  bedene  ve  cüsseye  rağmen  yaşı  25 ) %90  Zihinsel  ve  bedensel  engelli  olduğu ,  dolayısıyla  iradesi  olmadığından...

Oy  kullanamıyor.

4.  Resim

Kızım  Tuba...24  yaşında...Ölmemek  için  öldürmek  zorunda  kaldığı  için  şu  an ceza evinde.  16  Nisan 2017  Tarihine kadar  nefsi  müdafaadan  beraat  ettirilirse  oyunu  kullanacak. 

Eğer  kullanabilirse oyu  Hayır  olacak.

5.  Resim

Yeğenlerim...Abimin  çocukları

Erkek  olanın  adı  Özcan.  

Özcan   30-31  Yaşlarında...Serbest  Meslek ...

Hayırcı...

Kız  olan  yeğenimin  adı  Gökçe:  32  Yaşında...Bir kız  ve  bir  erkek  evlada  sahip  olan  ve  Türk  Telekom'da memur  olarak  çalışan  Gökçe Ayvat...  

Evetçi.

Abimin  ''Evet '' lehinde  yazdığı  onca  yazı  ve  çabaya  rağmen  kendisiyle  aynı  çatıyı  paylaştığı  oğlu  Hayırcı;  evli  olduğu  için  ayrı  bir  çatıda  yaşayan,  dolayısıyla  hiç  bir  etkisinin  söz  konusu olmadığı  kızı   Evetçi...

Bu  arada  abimin  eşi  de  Evetçi.

6.  Ve  son  resim  Torunum  Elif  Nur. O  hem  Evetçi  hem  Hayırcı.  ''  Kızım  Parka  gidelim,  sana  çikolata  alayım ''  Dediğim  zaman  ''Evet''  Diyordu;  Kızım  artık bilgisayarı  bana bırak  da  biraz  teyzelerle  çetleşeyim''   Dediğimde  ''Hayır'' 

Huyunun  değiştiğini  hiç  sanmıyorum

Ona  da  kararsız  diyelim  madem)))))


Resimlerini  koymadıklarım:


Benden  bir  yaş  küçük  kardeşim  Raci.  Hali  hazırda  devlet  memuru...

Hayırcı.

Eşi  Türkan....Ev  kadını

Evetçi.

Oğulları  Gökhan...Diş  hekimi  olacak  seneye

Hayırcı.

Kızları  Kübra... O  da  seneye  hukukçu  olacak

Sanırım  Evetçi.


Aynı  anne-  baba bir  en  küçük  kardeşim Naci...Plastik    atölyesinde  işçi...Evetçi

Eşi  Sadiye---Ev  hanımı...O  da  Evetçi


Anne  ayrı  kardeşlerim:  

Recai---Öğretmen---Hayırcı

Zekai---Kazakistan- Astana'da  bildiğim  kadarıyla  bir  inşaat  şirketinin  üst  düzey  yöneticisi---Hayırcı

Sezai---Madde  bağımlılarının  tedavi  ve  rehabilitasyonu  gibi  zor bir  görevi ifa  ediyor---Hayırcı


Sözcü  Gazetesinin ( O zamanlar  Gözcü )  abonesi  olan ağa  oğlu   babam  yaşıyor  olsaydı  kesinlikle '' Hayır''  derdi.

İmam  kızı  olan  annem  hayatta  olsaydı  kesinlikle ''  Evet '' derdi.

Eğer  Demokrasi  dediğiniz  şey  insanları  düşünce  yapısı  her  ne  olursa  olsun sevmek, sevebilmekse...Biz Demokratik  bir  aileyiz. Öyle  zannediyorum   en  azından  tanıdığınız  bir  iki  aile  vardır  bizim  gibi olan. Hatta  sizin  aileniz  de  böyle  demokratik  bir  aile  olabilir. 

Yok  demokrasi   böyle  bir şey  değil  de   ''  İlle  de  benim  dediğim''  Anlayışı  ise  o  zaman  bizim  aileyi  hiç kaale  almayın  zira  biz demokrasi  konusunda  sınıfta  kalmış  bir  aileyiz.

Yalnız  sizlere  bir  şey  diyeyim  mi?  Biz,  şu  resimde  gördüğünüz  evlatları resimde  görmediklerinizi  çok  çok  seviyoruz  ve  hiç  birini  evlatlıktan veya  kalbimizden  silmeyi düşünmüyoruz. Yani biz  böyle  çok  iyiyiz.  Başkası  bize  ne  der  bilemiyorum ama  biz kendimizi  çok  güzel  görüyoruz  tüm  farklılıklarımıza  rağmen.

Gerçi beni  çok  da  sallamazsınız  ama  yine  de  tavsiyem  odur  ki:  Siz  de   bizim  gibi  yapın.
Eğer  öyle  yaparsanız  yarına  sağ  çıkıp  çıkmayacağınızın  garantisi  olmayan  şu  kavanoz  dipli  dünyada  ''  Sami  Hoca  evetçi  mi  hayırcı  mı?  Lan  adam  manüplasyon  yapıyor  galiba''  Gibi  soruların  veya  şüphelerin ya  da  bunu  biliyor olmanın  hiç  bir  kıymeti  harbiyesi  olmadığını  görürsünüz.


Aynen  şarkıda  dediği  gibi:


Ne sevincin ömrü varmış 
Ne gün gören çok yaşarmış 
Meğer hayat bir masalmış 
Zevk-u safa yalan imiş 

Kaçan fırsat elde kuşmuş 
Herşey fani, hayat boşmuş 
Mecnun, Kerem boşa coşmuş 
Aşk ve vefa yalan imiş 

Hani Karun malı nitmiş 
Hani Lokman canı nitmiş 
Hani Cengiz şanı nitmiş 
Yalan dünya, yalan imiş.

( Bu Sefer Çok Kısa...sami Hoca Evet İçin Mi Hayır İçin Mi Çalışıyor? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 28.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.