Aşkım...Dün gece gene seni gördüm rüyamda.Öyle masumdun ki.Hele gözlerin yok muydu beni benden alan.İçimi eritti yine.Üzerinde ilk tanıştığımız gün giydiğin mavi tişörtün vardı,şu sade olan.Altında ise sana doğum gününde aldığım kot pantolon vardı.Lunaparktaydık.Senin elinde ben seviyorum diye aldığın dönme dolap bileti vardı.Diğer elinde ise dışı siyah bir defter vardı.Biletleri katlayıp cebine koydun,sonra elimi tutup "e hadi" dedin.Yürümeye başladık,hızlı hızlı koşmaya başladık sonra ama bir türlü varamıyorduk.Tam ümidi kesmişken dönme dolap göründü.Senin yüzün asıktı ama o kadar mutluydum ki sormadım bile.

Biletleri verdin görevliye."Buyurun" dedi."sen bin ben geliyorum" dedin."tamam" dedim.Birden çalıştı dönme dolap."Aşkım gel çabuk" dedim.Sen:"gelemem bir tanem,üzgünüm" dedin ve yere yığıldın.Nedense elimi çantamın içine soktum.Bir defter vardı.Dışı siyahtı.Senin elindeki defter olduğunu sonra anladım.Kitabın üzerinde "ÜZGÜNÜM BİR TANEM" yazıyordu.Merak ettim.Kapağını açtığımda şu satırları okurken buldum kendimi

"Sen değil misin beni alev alev kavuran?
Ah yar sen değil misin,elden ele savuran?
Hırçın dalgalar gibi gönül kıyıma vuran
Bu ebedi hicrana salan sen değil misin..?"(alıntı)

Uyandığımda boncuk boncuk terler akıyordu her yerimden.Şaşkın bir o kadar da tedirgindim aslında.İşe gitmedim bugün.Hastayım diye izin aldım.Aslında hasta falan değildim.Sadece düşünmeye ihtiyacım vardı.Ve şimdi sana şu satırları yazıyorum.Cevap ver olur mu.Gene gömülme emi suskunluğa.Yavaş yavaş veda edeyim sana.Seninki dirlik vermiyor yine.Hadi oyun oynayalım diye tutturdu.Bana değilde en çok sana çekmiş bi tanem.Biliyor musun bu yaşıyla o bile anladı senin gittiğini,"Babam nerde anne" demiyor artık.Unutmadan söyleyeyim..Dün kreşe yazdırdım onu.Bir görsen nasıl mutlu.Yarın çarşıya çıkıp boya,cetvel,önlük vs. alacağız...
Yeter bugünlük bu kadar.Daha fazla sıkmayayım seni.Bak oğlun sana öpücüklerini yolluyor.Al onları sakla.Habersiz koyma bizi.Çok konuştum bi tanem...HOŞÇAKAL....
( Meçhul Sevgiliye Gönderilmemiş Mektup (1) başlıklı yazı sena-dede tarafından 16.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.