Ey Aşk;
                     Senin için yürüdüğüm bu yollarda bin engelle karşı karşıyayım..Bir yanda geçmiş hata ve günahımın bedeli olan saçma sapan yakıştırmalar ve bir sürü şımartışlar.Bu şımartışlara karşın bana 3-4 seneden beri kan kusturuşların dozajının artışı.
                         Ey Aşk,
                       Allah hiç kimseye vermesin vermesin böyle beyinsizi ve beyinsiz uğruna sünepe uğruna bana edilen bin türlü zulüm..
                         Ey Aşk;
                        Hangi ülke olacaksın bilmiyorum ama baskı ve zulmün kaynağı islam olma yeter bana,müslüman olma.
                          Ey Aşk;
                         Medeniyetin beşiğinde nefes alacağın kesin de medeniyetin beşiğinin dediği gibi burası Türkiye ve barbar ülke;en azından İzmir'deyim barbarlığın dozajı biraz düşük;SADECE BİRAZ.
                          Barbar evet;insan kişiliğinle yaşayamıyor burada,YAŞATMIYORLAR.
                          Ve daha ne kadar katlanırım bilmiyorum.Sanırım 2.intihar kapıda.
                           Bıktım çünkü baskıdan ve bin türlü saçma sapan tedavi ve terapilerden..O BEYİNSİZ GİBİ NE BEYİNSİZİM NE DUYGULARIMLA HAREKET EDEN DUYGULANIMIM YOK BENİM;GAYET DENGEDEYİM.
                            Her insan BİREYDİR ve ÖZGÜRDÜR ve insan gibi yaşamalı..Ve her insanın GERÇEKTEN DE çalışma hakkı vardır;GERÇEK KADIN-ERKEK EŞİTLİĞİNİN OLMADIĞI ÜLKEDE BUNDAN SÖZ ETMEK İMKANSIZ.İmkansız çünkü dalga geçiliyor resmen;KAŞIM EĞRİ DİYE İŞTEN ÇIKARTILMADIĞIM KALDI.Medeni olup ebedi iş yok bana;1400 lira ebedi olarak öyle bir yeter ki..Varsa yoksa bu barbarların fikirleri KIÇI BOKLU TSK'DA ASKER YAPMAK.
                                 Ey Aşk;
                              Zulümlerele kanser edip öldürmezlerse beni ya da intiharla ya da başka bir şeyle;2033'de seninim..

OĞUZ BATIN
( Ey Aşk Hedef 2033 başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 2.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.