Aşk sevmek ve hoşlanmak nedir sizce diye sorarak başlamak istiyorum. Cevabı az saklayın içinizde çünkü yanılma payınız muhakkak olacaktır. Sevmek hoşlanmak sizlerin düşündüğü gibi iki kişinin birbirini sevmesi yada aşık olması değildir. Sevmek hoşlanmak iki kişinin birbirine karşı aynı hisleri aynı duyguları hissetmesi ve yaşamasıdır. Karşında ki sevdiğinin sana nasıl davrandıysa sende ona o şekilde karşılık vererek devam edersin ilişkine. Seni tatmin etmesini sana karşı bir şeyleri dokundurup seni şaşırtmasını istersin ve bu hazda kalmayı dilersin kendince. Biz insanlar bugüne kadar her şey karşılıklıdır mantığıyla yaşadık ve hala da yaşıyoruz. Bütün ilişkilerde bile bunu bu şekilde yaşadık. Aşık oldum seviyorum dedik ama saçmaladık. Çünkü AŞIK olmak dediğiniz şey birbirinizden karşılık beklemeden yaşamanız gereken bir tutkudur. Aşıklığın anlamını bilmediğimiz ve  sebepsizce yüklediğimiz anlamalarla herkes yedi bitirdi birbirini acımasızca. Kimler ne hallere girdiler kimi de onun bunun çocuğu oldu. Aşık olmak demek karşılıksız bir beklenti olmadan sebepsizce sevmektir. Attığın bir adıma karşılık karşı bir adım beklememektir. Yüreğin cesaretin onurun gerektiği aşkı o iğrenç beş para etmez laflarla küfürlerle mahvettik. Gelicem şimdi bir örneğe düşünün uzun zamandır evli  yada sevgili bir çifti. Uzun zamandır sürekli çiçeklere size büyük mutlulukla gelen bir insanı. Bir gün size çiçek almadan geldiğini de düşünün. Ne yapardınız tahmin ediyorum. Surat asar trip atar hatta bir zaman uzunca yüzüne bile bakmassınız. Peki hiç düşünmez misin neden almadan geldiğini. Ben şöyle anlatayım: Sana laik değiller ama diye mutlulukla verilen çiçeklere bakışınız  o çiçeğe sarılışınız yapraklarıyla çiçekle elinizle sevmeniz dokunmanız. Nasıl güzel bir de siz görseniz. Peki size laik olmayan o çiçeği size vermek yerine dünyanın en güzel çiçeği olan size, sizin sarılışınız gibi sarılmak sizin çiçeğe baktığınız gibi bakmak ona dokunduğunuz yapraklarıyla oynadığınız gibi sizin saçınızda elinizi gezdirerek o aşkı yaşamak istemesi gayet doğal değil midir. İşte biz insanlar aslında kendi hayal dünyamızda kurduğumuz ve dışarıya yönelik kıskançlıklar çerçevesinde adını aşk diye bahsettiğimiz mutsuz ilişkileri ortaya getirdik. Tamamen kendi iç dünyamızın saçmalığı ve bencil kafa yapısıyla bireylikten bütünlüğe geçemeyerek kapıları suratımıza vurduk. Adını bile aşk olarak tanımlayamadığımız bu ilişkiler olmayan aşkta beklentilerin malesef ki altında kalarak ezilip geçildi ve ne yazık ki ne karakter kaldı ne onur ne şeref. Aşıklık almanın değil vermenin olduğu müthiş bir şeydir. Yerle bir ederek tanımlayamayıp başaramadığınız bir ilişki türü değildir.
( Aşk Sevmek Hoşlanma (Anlamsız Yaşamlar) başlıklı yazı Burak Yalçın tarafından 11.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.