Bitmeyen bir kitabın önsözünde sallanan iki sözcük gülümsüyor                                                                       Birbirine bilenen iki bıçak gibi keskin iki sözcük gülümsüyor                                                                       Gülümsüyor iki sözcük kırlardan şehirlere doğru salınarak                                                                         Gülümsüyor bir Anadolu köyü yeryüzünden güneşe yalınayak                                                                        Güneşi yakmaya yürüyor bir çocuk elleri mavilikte yalın                                                                                          Güneşi kutsamaya yürüyor bir bulut gözleri mavilikten derin                                                                                  Güneşi kurtarmaya yürüyor bir gece sıyrılırken mavilikten karanlık                                                                 Güneşleri karartmaya yürüyor insanlık,öfkeleri hayatta bir anlık                                                                              Bitmeyen bir kitabın önsözünde sallanan iki şiir gülümsüyor                                                                       Birbirine zıt iki doktrin gibi kaskatı iki şiir gülümsüyor                                                                                         Gülümsüyor iki şiir Anadolu'dan Rumeli'ye doğru yayılarak                                                                      Gülümsüyor iki Rumeli türküsü yeryüzünden güneşe bakınarak                                                                                  Güneşi söndürmeye yürüyor bir çocuk nefesi ellerinden güçlü                                                                                   Güneşi afaroz etmeye yürüyor bir kızılllık, rengi bulutlardan açık                                                                   Güneşi yok etmeye yürüyor bir efsun,gölgesi karanlıktan suçlu                                                                        Çocuk güneş battı,çocuk şimdi yalnızca karanlıklarla berabersin                                                                             Çocuk güneş battı,niçin ağlıyorsun,nereye gidiyorsun ey çocuk?           
( Çocuk başlıklı yazı ercaga tarafından 24.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.