Bir demet çiçek yok ediyordu şehirlerdeki pası,şehirdeki insanlar kaskatı duruyorlardı                                         Bir deniz hüznü yetiyordu istiridyelerin benzini sarartmaya,denizdeki insanlar bezgince duruyorlardı                 Bir yelkovanın duvarların içindeki kavisi yetiyordu zamanı durdurmaya,insanlar evlerde sessizce duruyorlardı Helal bir rızık emeğin heybesinde duruyordu kâvi,insanlar emeksiz yol mu bulacaklar?                                       Haram olan mefhumlar sevginin gölgesinde duruyordu bî-çare,insanlar haram mefhumlarla mı yol bulacaklar?     Sessizlik sofrasına oturan bedbinler,bühtanın elinde duruyordu hınzırca,insanlar gıybet elinde soluyorlardı       Seslerin seremonisinde oturan güzinler,sessiz şehirlere hasrettiler,insanlar seslerle yıpranıyorlardı                         Tenha meskenlerin kubbelerinin altında oturan şehinşahlar gerçek sevgilere muhtaçdılar                                        Kalabalık şehirlerin kolları altında gezinen insanlar samimi hüzünlere muhtaçdılar                                     Kuşkulu mevsimlerin çiçekleri altında fısıldaşan insanlar gafletin sesine kapılarını açtılar                                    Kırık bir vitrin camı içindeki sabii hayalleri gibi insanların hayalleri,Allah'a gönül kapılarını açtılar                        Esrik bir gecenin içinde kendini kaybetmiş karanlık ne zaman aydınlık günlere kapısını açacak?                Müteesir bir köy mektebinin içindeki bir talebe misali benliğiyle savaşan yağmurlar ne zaman gelecek?       Mübarek bir yemeğin ardından tekrarlanan bir dua misali,zaman zaman hükmediyor zamana anılar                    Bir kuşsun,bir bilmecesin sen içinde insanların kaybolduğu zaman                                                                       Uç şehirlerden şehirlere sana inananları asla boşlukta bırakma.......       
( Uç Şehirlerden Şehirlere başlıklı yazı ercaga tarafından 28.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.