** İdam ve yatarı vardır ama ; sorun ve sıkıntı müebbete mahkum değildir.


** Karşımızdakine emredici konuşmak ters teper.


** İyi ki her gün boy veren umutlarımız var hala bitimsiz.


** İçimizdeki sesleri; bazen şarkılarda türküler de , bazen şiirlerde duymak ne güzel.


** Cinsiyetini kullanarak vitrinde yer alan kadınlar cam kırıldığında yara bere içinde kalırlar.


** İyilik yapanlar; kötülükleri bertaraf ederek mutluluklara vesile olurlar


** Kader işte bu.. kim bilir kaç kere değişir varmadan sona.


** Hayallerine ulaşmak için ne kadar da sağa sola savrulur durur insan . Yaşanana ve yaşatana eyvallah.


** Hatalarınızı özeleştiri ile değerlendirip ders çıkaramazsanız suça doğru gidersiniz.


** Bazı şeyleri garantisi olmadığı için yarına bırakmayın.


** Derdimiz hep almak. Ya birde versek ya. İşte o zaman degerimiz artacak.


** Kötülük ve haksızlıklara tepki göstermemek vicdansizliktir.


** Sevgilerimiz, korku ve endişelerimiz bile işgal altındadır.


** Hatalarınızı özeleştiri ile değerlendirip ders çıkaramazsanız suça doğru gidersiniz


** Geçmişimizin kültürünü bugüne taşımak , o bağı kurmak görevimiz olmalıdır.


** Şu uzun yol otobüs yolculukları yok mu ! Bir yandan hüzün ve ayrılıkları, bi yandan özlem ve kavuşmaları taşır dururlar. Hepsi iç içe...


** Yüreği güzel ne insanlar var. Keşke kalpsizlere nakledebilinse.


** Ölebilmeyi göze alan kişi asla ölmez.


** Vaadlerini yerine getirmeyenler; karşısındakini manen yıkarlar.


** Yüreğinizde de hissetmediğiniz eylemleriniz kalıcı olmaz.


** Uçurumun kenarındaysanız; arkanızdakiler ya seyretmek ya da itmek için vardır.


** Karşınızdakine değerli olduğunu hissettirmezseniz dostluklar oluşmaz.


** Yaşadığınız olayların insanı dibe doğru çekişi; güzelliklerin başlangıç noktası olabilir.


** Yapmadıklarını, yapamadıklarını çocuklarından bekleme çabamız haksizliktir


** Sosyolojik ve psikolojik olgular insan hayatını en başta etkileyenlerdir.


**Yaşamdaki tenakuzlara dikkat çekmek ve bu yönde korkusuzca çözüm üretmek görevimizdir.


** Şehir efsaneleri üretmek ve yaymak , en başarılı olduğumuz bir sahadır.


** Yaklaşın yanına nerede boynu bükük birini görürseniz. Tutun çenesinden kaldırın başını ve gözünün içine sevgiyle bakın .


** Bir olay vukuunda kestirip atmak yerine ileride doğabilecek ihtimalleri göz önünde bulundurmak gerekir.


** Bazen; fırtınaları içimizde yaşamak en akıllı iştir.


** Biri kendinden çok birini seviyorsa insandır.


** Geçmişimizin kültürünü bugüne taşımak , o bağı kurmak görevimiz olmalıdır.

( Yaşam Heybemden - 104 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.