VAZGEÇEMEDİKLERİN
Bir giysi takılır göze,çok sevdiğin...
Düşünceler sarar seni!!!
Eskimiş de artık bir türlü çıkaramıyorsun üzerinden:ya dersin çok seviyorum bunu,nedenini düşünürsün:çok beğenerek almışsındır veya sevdiğin biri almıştır:Belkide çok sevdiğin sana bu çok yakışıyor demiştir.
Vazgeçemezsin işte:aklına gelir , bir gülümseme sarar gözlerini
hafif bir rüzgar eser yüzünde,bir mutluluk hisseder yüreğin.Ağlarsın tutamazsın belki...
Sevdiklerindendir aslında vazgeçemediklerin:durup durup gülümseyişlerin, bu yüzdendir .Bir sabah gülüşü savurursun doğaya, meltemler eser etrafında:işte böyle bir şeydir sevmek.
Sevdiklerinle bölüştüğün bir dilim ekmektir sevmek::tadını başka hiç bir şeyde bulamadığındır.
Aslında vazgeçemediğin sevdiklerindir, evladındır, yarindir, ana babandır sevmek.Adını andıkça içinin titrediklerindedir sevmek
Böyle bir şeydir sevmek:vazgeçemeyişindir
Demet Akyürek.
( Vazgeçemediklerin başlıklı yazı demet tarafından 27.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.