Her sabah geçmişteki dertleri sırtında taşıyıp mutsuz uyananlar!

Hala hazmedemeyip bu bana yapılır mıydı deyip yutkunamayanlar.

Geçti o günler geçti ve bunların hepsi size yapıldı yutkunun artık dost kazığı yiyip hala daha kabullenemeyenler. 

Hepsi geçti hepsi yapıldı. 

Şimdi vakit derin bir nefes alma vaktidir.

Herşeyi olduğu gibi olduğu yerde bırakma vaktidir.

Hala özür bekleyenler ama ben haklıyım diyenler var duyuyorum.

Kötü bir haber daha özür de dilemeyecekler.

Çünkü onlar hata yaptıklarını görmezler.

O yüzden sen ve ben değişmeliyiz.

Onları hataları ile birlikte gömün o geçmişe.

Tüm sohbetlerinizi, tüm anılarınızı, bırakın kırk yılı kırk dakika hatırı olmayan kahvelerle birlikte gömün gitsin..!

Ama bana yapılırmıydılarınızı da gömün yapıldı işte!

Şimdi bir nefes alın iyi sağlam bir nefes ve o nefesi alırken şunu unutmayın insanız bizler de hata yapabiliriz asla kendimizi mükemmel görmeyeceğiz,asla yarı yolda bırakmayacağız ve hata yaparsak özür dilemeyi bileceğiz...

İşte bu kadar şimdi herkesi affedin ne olursa olsun affedin. 

Ve deyin ki benim Rabbim bana yeter...

Ötesi var mı?

Tüm kalpleri bilen kim?

Ötesi var mı yahu?

Yeter sırtımıza yük ettiklerimiz hadi derin bir nefes alın.

Ve affedin...

Kendinizi huzurlu hissetmenin tek yolu yüklerinizden kurtulmanızdır🌹


Elif Adıyaman

( Sabah başlıklı yazı diyar tarafından 30.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.