Gelinler Ocakta  Odun Ateşinde Yemek Pişiriyor Programına Hoş Geldiniz.2.Bölüm

-İşte karşımızda, insanın bireyselliğine önem veren, toplumun taşıdığı değerlere değer veren aşağılamayan hor görmeyen, diğer insanların fiziksel veya beceri eksikliğini bir basamak görmeyen ona yardım etmek için sizler ve bizler gibi düşünen, ayrımcılığı bizler sizler gibi savunmayan ikinci yarışmacımız Hülya Gün görmemiş geliyor, alkışlarla karşılayalım.
Yarışmacı alkışlar eşliğinde tevazu içinde stüdyoya girer.

-Hoş geldiniz Hülya gün görmemiş hanımefendi, bize kendinizi buraya geliş amacınız anlatır mısınız?

-Hoş bulduk, böylesine değerlerimize sahip çıkan bir yarışma programı hazırladığınız için şahsım adına teşekkürler ederim toplum adına. Zaten siz beni takdim ederken geliş amacımı da içine katarak çok güzel ifade ettiniz. Yeni evliyim, eşimi kaynanamı herkesi çok seviyorum. Kaynanam diğer kaynanalar gibi değil, beni yanlış anlamasınlar şu yarışma programına para kazanmak için giren kaynanalar gibi değil. Gelin yenidir kaynana evleneli otuz kırk yıl olmuştur, bu aradaki yaştan dolayı beceri tecrübe kazanmıştır ve birde acımadan bir yıllık gelinin veya gelinlerin kendisi gibi yemek yapmasını bekleyerek, yaptığı yemeğin tadın beğenmez… Arada geçen yılların verdiği tecrübeyi göz önüne almadan diğer yemek programındaki kaynanaların o şirretliğinden uzak mütevazı beni seven kaynanamın teşviki ile geldim.
-Mükemmel, işte istediğimiz kayınvalidelerimiz, beraber mi geldiniz evet. Kayın validenizi alkışlayalım onunla da konuşacağız, alkışlayalım.
Stüdyoyu alkış kaplar. Kayınvalidesi tevazu ile ayağa kalkar.

-Evet devam edelim.

-Ben kayınvalideme, anneciğim eşime yani sevgili oğlunuza sizin yemekleriniz gibi leziz yapamıyorum, size de bu yaştan sonra zahmet vermek yormak istemiyorum. Bana yardımcı olur musunuz diye fikrini almak için sordum.
-İşte istediğimiz gelin modeli, büyüklerine saygılı, onu incitmeden seven bir gelin. Buyurun devam edelim.

-Kayın validem pardon canım anneciğim bana, kızım bunları zamanla öğrenecek tecrübe kazanacaksın, üzülme, eğer çok istiyorsan seni bu yarışma programına kayıt edeyim, orada sana yetkili olan aşçılarla kısa sürede yardımcı olacaklardır, ister misin dedi, bende kabul ettim, sevgili anneciğimle geldim.

-İşte sayın seyircilerimiz eşitlik rekabet değildir ve adalete engel değildir diyerek bize sevgili anneciğim dediği kayın validesiyle gelen bir yarışmacımız. Kayınvalidesi yani sevgili yeni anneciği ile birazdan konuşacağız. Bir topluluğu oluşturanların bireylerin hep birlikte duygu, düşünce ve ortak çıkarlarda sadece kendi çıkarı değil toplumun çıkarı ile birbirlerine karşılıklı bağlanmasının işareti olan programımız, reklamlarla az ara vererek devam edecek az sonra.

Mehmet Aluç
( Gelinler Ocakta Odun Ateşinde Yemek Pişiriyor .2.bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.