An itibari ile kaleme aldığım bu yazı gerçi şiir bölümüne ekledim ama…

Bazen sahipsiz kalmak gibi bir esinti hâsıl oluyor sanki bir kopuş.

Düzenin gerektirdiği bir sorgulama belki de aslında hassasiyetin sancısı.

Düşünmek ve duyumsamak… yoran.

Ama kendimize hesap veriyoruz çünkü şekillenmeli benliğimiz.

Yanlış yapa yapa doğru yolu bulmak yeter ki incitmeyelim ve incinmeyelim.

Bazen hiçbir şey bilmediğim hissine kapılıyorum çünkü öğreniyorum çünkü gelişim hayat boyu devam eden bir süreç.

Ve bana yaşattığı hayatın aslında benim yaşattığım.

Varlığımı daim kılarken beni bana yakın kılan beni bana sunan aslında benim eşlik ettiğim gibi bir düşünce çok cılız kalıp da hayatın ve insanların bana eşlik ettiği.

Bana çok şey sunuyorsunuz.

Bir ömür yanılmış olsam da aslında yanılmadığımı görüyorum demek ki insan bir şekilde düze çıkıyor/muş.

Yaşamakla yazmak arasında bir fark görmüyorum.

Sevmekle güçlenmek arasında da.

İç içe geçen.

İçimi dışa vurduğum ve reddedilmediğim.

Bunu biliyorum: benim de katkım olduğunu biliyorum hayata.

Teşekkür ederim bana yaşattığınız güzellikler adına.

Sıkıntıları aşmak çok olası yeter ki göğüs gerelim.

Yeter ki inancımızı saklı tutalım.

 

Allah’a emanet olun.


( Teşekkür Ederim. başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 30.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.