Yazarak Da Konuşur İnsan
YAZARAK DA KONUŞUR İNSAN
 
Herkesin bir doğrusu olduğu gibi;benim doğrum olarak yıllardır kör,sağır,dilsiz olarak yaşamayı tercih ettim hep.
 
Kördüm...
 
Sevince gözlerime birer perde iniyordu,hemen kalp gözüm devreye giriyordu.
Sevdiklerimi gönülden çok seviyor,her şeyi hoşgörü içerisinde güzel görüyordum.
Sevmekten,iyilikten,güzellikten başka bir şey gözüm görmüyordu
 
Sağırdım...
 
Kayıtsız şartsız hep vicdanımın sesini dinlemekten.
 
Dilsizdim...
 
Aslında konuşkan biri olmama rağmen,bazı zamanlarda söylemek isteyip de söyleyemediğim onca sözüm olmasına rağmen sessizdim,lal gibi.
İncinsem de incitmezdim hiç.
Her yerde değil ama gerektiğinde susmanın;insanın kendisini kontrol etmenin bir erdemi olduğu bilinci içerisinde,bazen de sesimi duyurabilmek için susardım.
 
Bundan sonraki hayatımda da;varsa eğer kalan yıllarımı yine aynı şekilde yaşamak istiyorum.
Gerçekten görerek,duyarak,hissederek ama susarak konuşmak istemiyorum.
 
Yazarak da konuşur insan.
 
AYLA CERMEN TÜFEKÇİ☪️ 28.12.2018
( Yazarak Da Konuşur İnsan başlıklı yazı Ayışığı tarafından 28.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.