1 Bagdattan Döner Hesap.

Mecburiyet bir gereklilik icabettiginde Bagdattan dönen keser __hesap meselesi olur. 
Bununla hesap ödenmesi durumu karşılığında bir mal ürün veya hizmet alınmışlık demektir. 
Bunun yeri ve pozisyonu da dışsallık babı hariç hiç önem icermez. (bu herseyin dışı demektir. )

Mecburiyet anlamı: isteksizlik, zorla ama hile ile değil. 
Zaptedilmişse kaleler mecburi bir istek olusturulmusluğuda bakidir.
Betimlenmiş ve öngörülmüş durumlarda bir zorunluluk yada isteksizlik belirtisi söz konusu değildir. Olamaz.
Sıkıştığında kişinin hemen derhal okullardaki örnek anlamında küme derslik düzeninde sıkı bir derman olmak durumu masumdur. Mutlak gerekliliktir.
İleride işlenecek konu üzerinde haddinden fazla görüş ve katılımcı bilgi sunumu kaçınılmaz elbet.

Gereklilik: lazım olmaklık, barınma için evin gerekli olması gibi ama barınmanın çokça şekilleride mevcuttur. 
Elbet unutulmadan.
Tabiki zorunluluk yani mecburiyet yağmurda bir çatı yada gerekli yo llar,nevşehirden hacıbektaşa gitmek mecburiyeti zorunluluk ise o yol gidilecektir. Vasıta olmasa bile. Ulaşılması gereken yegane menzil olmuşluğudur. 

Gereklilik, mecburiyeti doğurur. 
Böylece ortada buluşalım tatlım.

Bugünün şartları olmasaydı  gelecekteki kahramanlar birleştirici lokomotifler, katar sürüsünü çekecek cesareti ve kuvveti bedeninde olabilecek sağlamlığında asla tam bulamazlardı.

Bugün yaşanan makus talihimiz geleceğin liderinin gebe karnıdır sadece! 

Tarihte 1559 da 1. Elzabet tahta çıktığında avrupa denilen kıtada çok amansız bir katolik ve protestan mezhep savaşları yüzünden bütün avrupa 7. Henriden olan gayrimeşru çocuğu  tartisiyordu. 
Elzabet protestan bir dine sahipti. Ingiltere kraliçesi anaerkil bir şekilde sürmektedir. Erkek olanlar hep ne hikmetse öldü.....

Bu Paragraf ileride Gerekli Olacağından dipnot olarak dusulmuştur.

( Bagdattan Döner Hesap. başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 24.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.