kocam mutfakta ile ilgili görsel sonucukocam mutfakta ile ilgili görsel sonucukocam mutfakta ile ilgili görsel sonucu


 

-Sayın seyircilerimiz sizlerin yoğun talebi üzerine, kocacığım benimle mutfakta yarışıyor programına hoş geldiniz. Diğer yemek yarışma programlarıyla aynı formatta olsa da, diğer kanallarda yarışma programları gibi olmayacak programımız bunu izleyince fark edeceksiniz. Bizler sizlere farklı olanı sunmak için buradayız. Programımızda kocası ile bize başvuran kadın izleyicilerimiz, kocalarının mutfakta yemek yaparken ona yardım ederek en güzel yemeği yapması için yanında mutfakta olacak. Dışarıda yağmur yağarken bu stüdyoda gülücükleriniz neşeniz ekran başındaki izleyicilerimizin başına yağmasını ümit ederek programımıza başlıyoruz. İlk yarışmacımızı çağırıyorum, Gülseren Gültepe ve eşi Hüsamettin Gültepe karşınızda akışlarla onları sahneye davet ediyorum. Alkışlar


-Hoş geldiniz Sayın Gülseren Ve Hüsamettin Bey…


Hüsamettin Bey.


-Kusura bakmayın hiçte hoş gelmedim, şimdi eşim mutfakta oturacak bana emirler vererek yemek yapmamı isteyecek ben buna karşıyım, yapamam…


-Neden Hüsamettin Bey?


-Şimdi yılların hıncı var üzerinde, ben her yemeği beğenmem, şimdi o da benim yaptığım yemeklerimin beğenilmemesi için bana yanlış direktifler vererek, ekran başında biz erkekleri küçük düşürecek…


-Yok, Hüsamettin Bey, öyle şey olur mu? Olur mu Gülseren hanımefendi?


-Olur neden olmasın? Yıllardır yaptığım yemekleri beğenmeyerek ama afiyetle yiyerek, bana kan kusturdu şimdi sıra bende…


Stüdyoyu alkış kapladı. Hüsamettin Bey kızgınlıkla.


-İşte bakın kadınlar nasılda birlik olmuş, eşimi ayakta alkışlıyor. Biraz seçiciyim lakin elimde değil, söylenmeden duramıyorum. İşyerinde şef, akşama kadar o almadı bu olmadı bu eksik diyerek patronlara yaranmak için başımızın etini yiyor, eve gelince deşarj olmak için az asabi olabilirim ama o kadar, zaten sonunda gönlünü alıyorum öyle değil mi hayatım?


-Alıyorsun da parçaladıktan sonra şimdi sıra bende, elime düştün…


-Hüsamettin Bey mesleğiniz nedir?


-Tornacıyım.


-Bu iş sizin için çocuk oyuncağı olacak, onca çeliğe demire şekil veren sizin için, zorda olmasa gerek.


-Bak size hak verdim neden olmasın, akşama kadar onca, haklısınız varım, kadınlara ne kadar hünerli olduğumu göstereceğim. Bununla yüzleşmek zorundayım sanırım, zorda olsa ben varım. Kendimi en sonunda boy aynasında görmemede neden olacak, belki o zaman kendimi görebilirim.


-Buyurun sizi yerinize alalım, her gün bir yarışmacı beş gün beş yarışmacı ve beş eş yemekleri tadarak puan verecek, en yüksek puan alana Karayipler de bir haftalık tatil veriyoruz gidiş bizden dönüş sizden…


-İşte bu olmadı buna itiraz ediyorum, gidiş dönüş tüm masraflar sizden yoksa yarışmadan çekilirim…


-Yönetmenime sorayım, tamam kabul edildi gidiş dönüş tüm masraflar bizden olacak. Bugünkü yemeğimiz Kuru fasulye ve pirinç pilavı, yanında baklava, tabii ki hamuru siz kendiniz açarak yapacaksınız.


-Kuru fasulyeyi severim, pilav ve yanında tatlı, bendesiniz bu akşam, tüm stüdyodaki seyircilerimiz içinde yapacağım, yalnız bana büyük bir tava ve büyük bir tencere gerekli pilav için…


-Hepimize yapacaksınız bu kadar iddialısınız.



-Eşim şu anda beceremem için sevinse de, ben yarışma için değil herkesi doyurmak için buradayım, siz bana büyük bir tencere ve pilav için de ayrı tava ama büyük olsun…


-Sayın Gülseren Hanım, eşiniz bayağı iddialı görünüyor, ne söyleyeceksiniz?


-Ben sözümü sona bırakıyorum… Lakin birkaç söz söylemeden de geçemeyeceğim, bugün hangi yana bakarsa baksın hep kendisini görecek, bana yaşattırdığı tüm olumsuzlukları masada yemek masasında, bir kaşık yemek yiyememenin sancısını yaşatacağım ona. İçimi kaplayan bu kapkara duyguyu anlatamazken görsel bir şölenle anlatacağım sizlere. Neden 10 yıldır her acıya, nasıl ikna olarak katlandığım acıyı da kendisine göstermiş olacağım, işte bu nedenle bu yarışmaya katıldım. Ben kendisi gibi kötü olmanın değil iyi olmanın esprisiyle yapmış olduğu, kötü davranışlarını da gözler önüne sereceğim. Bazen erkekler çok acımasız olabiliyorlar laikin farkına varamıyorlar, karşısındakinin acısıyla zevk alanlar, bizlerin kaba kuvvetle, acıya boyun eğmek zorunda olabileceğimizi sanırken, vicdanı nasırlaşmış kaba bir erkeğin profilini de herkese göstermiş olacağız.


-Gülseren Hanımefendi bayağı iddialısınız!


-Evet, yaşamın kıyısında penceresinde bunca kabalığıyla yalnız bırakan, eline kumandayı alarak keyfine bakan erkek profilinde yerle bir olacağını da iddia ediyorum. Katılığıyla biz kadınları inciten erkekleri, bu defa bizler inciterek onlara güzel bir ders vereceğiz, sizlerde şahit olacaksınız ve bana hak vereceksiniz.

Devam edecek inşallah

Mehmet Aluç


( Kocacığım Benimle Mutfakta Yarışıyor-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.