AYNI OKULUN KORİDORLARINDA VE BAHÇESİNDE YÜRÜDÜĞÜM...

KİMİNE GÖRE; İNTİHARI BİR ŞIMARIKLIK...

GEÇ TANIDIĞIM BİR KALEM VE RUHUNU DERİNLEMESİNE ÇÖZDÜĞÜMÜ SANDIĞIM...

MAARİF KOLEJİ: OKUL HAYATIMIN YEDİ SENESİNE DENK DÜŞEN CANIM OKULUM VE HER NE KADAR GERİDE KALMIŞ OLSA DA ORASI BENİM ÖZGÜRLÜĞÜMDÜ.

GERÇİ AŞIRI DİSİPLİNLİ VE KATI KURALLARI OLAN BİR OKULDU AMA...

EVDEKİ BASKIYI OKULA GELİNCE HİSSETMEDİĞİM...

OKULDAKİ BASKIYI DA EVE GELİP UNUTTUĞUM...

MUTLUYDUM O ZAMANLAR ÇÜNKÜ HİÇ BİR ŞEYİN FARKINDA DEĞİLDİM.

İLK ALDATILMIŞLIĞIMI YİNE OKULUMDA YAŞADIM VE ÇOK ÇOK SEVDİĞİM SINIF ARKADAŞLARIMIN BENİ SIRTIMDAN VURDUĞUNU SENELER SONRA EN İYİ DOSTUMDAN ÖĞRENDİM VE NE YAZIK Kİ; EN İYİ DOSTUM DA BANA SAHİP ÇIKMAMIŞTI.

BANA KİMSENİN SAHİP ÇIKMASINA ASLA GEREK DUYMADIM ÇÜNKÜ KENDİMDEN VE İLKELERİMDEN EMİNİM VE ZATEN RABBİM BANA SAHİP ÇIKMIŞKEN...

SEVGİLİ NİLGÜN MARMARA: SENİ TANIMAYI ÇOK İSTERDİM.

MEKANIN CENNET OLSUN.

ALDATILMIŞLIĞIM VE HAYAL KIRIKLARIMI YAZARAK YOK ETMEYE ÇALIŞIYORUM.

YETER Kİ ARTIK BUNA BİR NOKTA KONSUN.

SEVGİLERİMLE, DOSTLARIM.
( Maarif Koleji Ve Nilgün Marmara Ya İthafen... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 5.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.