Bu hayatta en güzel şey aşk olmalı.Eminim ki bu duyguyu herkes farklı tecrübe eder.Sevdiğiniz kişinin kalbi aynı hızla size karşı atıyorsa korkmayın aşk sizi incitmez veya bu durum karşınıza pek çok zorluk çıkaramaz.Ancak aşkınız elinizden kayıp düşen bir bardak gibi kırılırsa her yere saçılan cam kırıkları size de zarar verir.Demek istediğim dikkatli olun hayatınızın anlamını kaybetmeyin.Aşkın başka ve en büyük sorunu sevginizi karşınızdakine ifade edemeden aşkın anlamını oluşturacak iki ismi gökyüzüne salıvermektir ki asıl bahsetmek istediğim durum bu.Dehşet bir şeydir bu:Size uyku uyutmaz,yemek yedirtmez,odanıza kapanıp bazen hıçkırarak ama belli etmeden ağlamanıza neden olur.Aşkı iki renge boyarsak bir tarafını pembeye bu anlattığım yanını ise siyaha boyarız çünkü siyahtan başka hiçbir renk aşk acısını yansıtmaya aday olmaz.Bu ifadelerimle sizi darlamış olabilirim,özür dilerim okuyucum.Hadi benden size tavsiye gelsin de biraz yüreklenin olur mu? Pes etmeyin,dürüstlük ve sadakati hayatınızdan eksik etmeyin.Seviyorsanız ağlayın ama çaresizlikten değil,bir saniyeyle onu göremediğiniz için.Sonra ne mi yapalım diyorsunuz? İtiraf edin dostlarım,korkmayın o da sevmek ve sevilmek için yaratılmış bir varlık.Aşık olan birisinin bazı şeyleri sözcükleriyle değiştirip sevgisinin ölçüsünü ifade edecekken uzaklara kaçmasından daha korkunç bir şey yoktur bunu unutmayın.Son olarak diyeceğim hayatınızı en doğru kişiyle güllerin sardığı bir bahçedeymişçesine huzurlu geçirmeniz dileğiyle hoşça kalın.
( Aşk başlıklı yazı lunaticpoet tarafından 1.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.