Hayat bitmeyen bir yol gibidir bazen kazalarla geçen bir sonbahar bazen de yeşilliklerle kaplı güneşli bir ortam.Tabi bu yol tek bir yol değildir o yüzden istikametiniz için doğru tarafa sapmak çok önemlidir.Bunu da ancak seçimleriniz yapar.Hayatınızın duygularınıza da etkisi var.Bazen sevilen bir dostla tekrardan görüşmemek üzere ayrılış bazen aşk acısı bazen de bir olayın sonucunda her şeyi unutturan mutluluk... Hayat ne kadar karmaşık görünüyor.Belki en zor bulmaca bile çözülür ama hayat asla anlaşılmaz.Anlaşılmaması iyidir aslında çünkü her şeyi önceden bilmek güzel olamaz eminim..Başka bir şey hayatı bu kadar takmayın.Hayatta elbette ki güzel çocukluğumuz,kariyerimiz,arkadaşlarıımız,ailemiz olsun isteriz ama bazı olumsuzluklar çıkar ki bize uyku uyutmaz,yemek yedirtmez.Bu durumu şöyle örneklendireyim:Bir yakınınızı kaybettiniz üzülmek ve yıllar geçse de onun fotoğraflarına baktıkça ilk günkü kadar ağlamak en doğal hakkınız.Fakat bazen bir şeyleri kaybeden siz olmazsınız onlar sizi kaybeder bu durumlarda yapmanız gereken tek şey güzel günleri düşleyip önünüze bakmaktır.Hayat her zaman toz pembe olamaz bir şeyler ters gider ama unutmayın yaşanacak bir olumsuzluk size ömür boyu mutluluk sağlar.Bazen tırnaklarınızla kazıyıp elde ettiğiniz bir şeyi geçici veya kalıcı olarak bırakmak en iyisidir çünkü hayatınızda çok daha iyi şeylerin yaşanmasını sağlayabilir her zaman değil tabii ama ihtimali var.Unutmayın hayatta kazanmak için az veya çok bir şeyleri kaybetmeniz gerekiyor.Sağlıcakla kalın.
( Hayat başlıklı yazı lunaticpoet tarafından 2.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.