“Yazmamı istediğini biliyorum. Ne olur hakkını helal et… Yazmaya bir türlü vakit olmuyor. Elbette gözün ve kulağın televizyonda, ‘neler oluyor?’ diye seyrediyorsun. Tek kelime ile olduğundan daha fazla iyiyim, iyiyiz. Burayla alakalı detaylara giremeyeceğim. Ama içimdekileri de dökmeden duramayacağım. Yazdığım kâğıdın buruşuk ve kirli olmasına bakma… Ancak bunu bulabildim. Yüreğim temiz, yazdıklarımın temiz olduğunu bil yeter.”


“Bu topraklara geldiğimiz günden bu yana şehitler veriyor, kesintiye uğramadan bin yıldır bu topraklarda mücadele veriyoruz. Büyük güçler inşa edip, büyük devletler kurup, coğrafyaları biçimlendirip tarihi biz şekillendirdik. Bizim direnişimiz, bizim mücadelemiz, bizim kavgamız ve bizim savunmamız hep büyük olmuştur. Bu gün yaşadıklarımız son bin yılın özetinden başka bir şey değildir.”


“Rusya’nın kalleşçe saldırısı karşısında ne yazık ki 33 şehit verdik. Ve 32 yaralımız var. Şehitlerimize rahmet, yaralılarımıza acil şifalar, ailelerine büyük sabır diliyorum. Bakara Suresi 154.ayetinde ‘Allah yolunda öldürülenlere ‘ölüler’ demeyiniz. Bilakis onlar diridirler, lakin siz anlayamazsınız,’  buyururken bize laf mı düşer?”


“Velev ki Esad güçleri de saldırmış olsa dahi, bu saldırıyı Rusya saldırmış olarak görüyoruz. Esad Rusya’nın yanında bir çoban köpeğinden başka bir şey sayılmaz. Hava saldırılarının Rusya’dan bağımsız olması mümkün değildir.”


“Rusya kötü de, ABD iyi mi? Al birini vur ötekine… Terör koridorunu kuran, PKK ve YPG’ye bir orduyu donatacak kadar binlerce TIR silah taşıyan ABD’de aynıdır. Fırat Kalkanı ve Afrin’de verdiğimiz şehitlerin da müsebbibi ABD değil mi?  Bu ülkenin her köşesinde, şehrinde, dağlarında ve sokaklarında ki terör bombalarını onlar yönetmedi mi?”


“Dün vuran ABD ve ortakları idi. Bu gün de vuran Rusya ve İran... Bize ne Amerika, ne de Rusya çok gereklidir. Biz bize yeteriz. Yeter ki biz bir olalım, diri ve iri olalım yeter. Biz çok güçlü bir milletiz. En zor zamanları atlattık, yine atlatırız. En ağır sıkıntıların üstesinden geldik, yine geleceğiz. Türk olmak, Türkiye olmak bunu gerektiriyor. Doğru yoldayız.”


“Rusya ve Avrupa ülkeleri ile hatta bütün batı ile bazen dost bazen düşman olduk. Bazen ittifaklar yaptık, bazen çok büyük savaşlar yaptık.”


“Batıyı esir almış Yahudilerin planlamaları, Batının da işine gelmesiyle birinci dünya savaşında dağıtıldık, parçalandık ve Anadolu’ya sığındık. Sığındığımız günden beri de onu korumaya çalışıyor, onu elimizde sağlam olarak tutmaya çabalıyoruz.”


“Bu yüzden aralıksız bir mücadele veriyoruz. Bu yüzden isyanlarla, iç kargaşalarla, darbelerle, terör saldırılarıyla boğuşuyor, bu yüzden yapılmakta olan müdahalelere karşı duruyoruz. İsyan da, iç kargaşa da, darbe de, terör saldırıları da, son yüz yılda batının icat ettiği yeni savaş savaş biçimleridir.”


“Adamların Suriye ile bir işleri, bir dertleri yoktur. Suriye’de yaşananları bir Suriye cephesi olarak görmek, bir basiretsizlik sayılır. Suriye’de yaşananlar Türkiye cephesidir. Hesaplaşma Suriye ile değil, Türkiye iledir.”


“Gezi olayları Türkiye’yi ele geçirme çalışmalarından biriydi. Gezi olaylarında her kim eyleme karışmışsa suçludur, haindir ve düşmanla işbirliği içindedir. Gezi olaylarını masumane gösterme çabası içine girenler de, o olaylara katılanlar kadar haindir. Hatta daha da suçludur. İtlafı bile lüzumludur.”


“Özellikle son iki yılda içeriyi temizleyip terör belasından arındırdık. Yıkılan evleri, işyerlerini ve ibadethaneleri yeniden tamir ettik. Yolları yeniden inşa onardık. Durmadılar, cepheyi sınırımıza taşıdılar, çevremize kurdular. Çevrelemeye, kuşatmaya ve boğmaya çalışıyorlar. PKK dağılırken yerine, YPG’yi inşa ettiler. DEAŞ’ kurdular, İŞİD’i yedeklediler. Suriye üzerinde yürüttüğümüz bu mücadele güneyimizde kurulan çokuluslu bir cephe ile mücadeledir.”


“Artık Suriye diye bir devlet yoktur, olmayacaktır da… Ortada Suriye rejimi diye bir rejim falan da yoktur. Olsa olsa geride bir Lazkiye dukalığı kalacaktır. Ortada Rusya, İran ve Amerika vardır.”


“Kırk yıldan beri PKK üzerinden yapılanlar Türkiye’yi zayıflatmaya, gücünün yitirmesine, gelişip büyümesin diye yapılan bir çalışmaydı. Biz istesek de, istemesek de savaşmaya mecburuz.”


“Tarih; Türkiye’yi paçasından tutup aşağı çekenler değil, Türkiye’nin önüne düşüp vuruşanlar yazacaktır. Türkiye’yi durdurmaya çalışsalar da, vuruşa vuruşa yürüyeceğiz.”


“‘Türkiye Suriye’den çekilsin’ diyenler, düşmanın sözcülüğünü yapmaktadır, düşmanla aynı düşünmekte ve aynı ruhu paylaşmaktadır.”


“Gitmem gerekiyor, sözlerime burada son verirken, bizleri unutmamanızı ve dualarınızı bekliyoruz. Allah bizleri sevsin yeter.”


Ant. - 280220


... 

Devamı var

...

   

( Akdenizdeki Kavga - 41 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 29.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.