1 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez



Ölüm hak… 


Ölüme sebepler var… 


Ölümün yaşla da alakası yok. Yaşamak için garanti de!


Hani deseler ki, oğlum vatan uğrunda şahadet şerbeti içti… Hangi imanlı kalp, der ki, bu ölüme lanet olsun… Oğlum şehit oldu der, çok şükür. Dokunduğun cennet toprağı, kokusu peygamberin bir buçuk yaşındaki oğlunun kokusu…


Öldü deseler, depremde, trafik kazasında, yangında, kahpe kurşunla eşi vurdu… Gözünden yaşları döker analar, dizlerini vururdu… Genç cenazesi denir de… Binlerce kişi saf tutar… Ama şehit değildi o, o anasının kuzusuydu yalnızca…. Ölüm acısı aynı, yokluk dayanılması zor ölüm… Hani anaya sorsanız, vatan için ölseydi derdi, bir tek damla gözyaşı dökmezdim… Bilal ezan okur, peygamber imam olur… Arkasında melekler dua ederek, cenaze namazı kılarlardı. Onlarda ağlardı… Düşünün o ananın evladının cenazesi böyle… Keşke demez mi, oğlumun cenazesi böyle kılınsaydı …


Otuz dört yiğit, hepsi bir vatanın her köşesi… Hepsinin anasının gözünde bir gram yaş yok. On binlerce kişi namaz kılıyor… Hakkımız helal olsun diyor tekbirlerle…  Vatan bölünmez asla diyor, bıyığı yeni terlemiş yetmeler… O sancağı almaya hazırlar Kalplerinde Allah aşkı… Her zamankinden daha fazla birlik beraberlik ve kardeş yangını yayılıyor safi kalplere… Hain dünyaya, şeytanın askerlerine ders vermeye hazır. Her meydan bir bedir savaşı ve onun ruhuyla sarılmış, her cihette Allah rızası… Biz her acının içinde daha fazla tutkun oluruz birbirimize, acıyla beslenenlere gösterdik bu şuuru, hatta 15 Temmuz gecesinde…Düşman yeterki bilinsin, iki yüzlülerin dünyası yıkılır… 


Oğlum nerede olsa ölecekti, vadesi gelmiş ve Rabbim huzuruna çağırdı… Allah’a şükür olsun ki, İslam davasına, vatanı için şehit oldu der, ihlaslı ana yürekleri… Elbette özler çocuklarını ve elbette bilirler bir gün kavuşacaklarını da. O ana yüreği dünyanın hiç bir kadınında yok… O Türk anası! O Haticenin, o Fatma anamızın kalbiyle sıvazlanmış, O Asiyenin asil ruhuyla süslenmiş… O Meryemin safi teslimiyetiyle cihana ün salmış. O Türkün anası, elinden öpülesi…


Ey ana, oğlun ölmedi şehit oldu… Sen görmesende yaşıyor. Artık o Hamzanın yiğitlerine katıldı. Gözün aydın olsun. Rabbim gani gani rahmet eylesin. Vatanımız onların sayesinde dimdik ayakta…


Ölüme sebep gerek

Şehİt olmaksa erek

Allah rahmet etsin

Allah yar oldu demek


Saffet Kuramaz

( Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez başlıklı yazı safdeha tarafından 1.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.