1 Her Gün Kadınlar Günü Olsun



8 Mart Kadınlar günüymüş… Yani Kadına sadece bir gün verilmiş, o günde süslensin, güzel giyinsin, güzelsin denilsin, iltifatlar sıralansın, yalnızca bu gün hediye alınsın, buket buket çiçekler verilsin… Günün kutlu olsun densin… Diğer günler ne halin varsa bizi ilgilendirmiyor densin… İster kadına şiddet uygulansın, ister aşağılansın, ister öldürülsün… Kimse umursamasın!


Olmasın Kadınlar Günü…


Kadınlar başımızın tacı-eşimiz, anamız, bacımız… Bana göre onların her gün Kadınlar günü! Her gün onların günü olsun diye elimizden ne gelirse yapmalıyız… Kadınsız bir dünya günü düşünemiyorum…


Her gün Kadınlar günü ilan edilsin…


Saffet Kuramaz

( Her Gün Kadınlar Günü Olsun başlıklı yazı safdeha tarafından 7.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.