-- Ve " ZOR " -

Keşke zor durumlar,
zor anlar ve zor gün-geceler hiç olmazsa !
Keşke keşke işte yani.. 
Ama bekleyeceğim,
belki zamanı gelince bi bakarım herşey kolay-basit ve yolunda gidiyor.
Ve " ZOR " kelimesini bi daha tanımaz olmuşum.
Kimbilir ?

*********************************
*********************************

Bu " Eser " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık şair'lik felsefi kaleminden. Kendi dünyası içinde, kendine has üslubuyla, yazar & şair' lik diliyle, bugün ve bu zamanın en şifalı tedavi edici şifa veren reçetesi, vitamin gibi " TACETTİN SARAÇ NACO' söz, şiir, şarkı sözleri, beste, deneme, yazıları, güzel sözler, genel eserleri... Vitamin gibi eserler.
-----
Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO 'ya aittir.
-----
twitter.com/tacettinsarac ( Resmi / official Account - hesabıdır ) 
-----
instagram.com/tacettinsaracnaco ( 1'inci official // resmi instagram hesabıdır ) 
-----
instagram.com/tacettinsarac ( 2' inci official // resmi instagram hesabıdır )
-----
facebook.com/nacomuzik.ts ( Resmi / Official Chronik Facebook Account / hesabıdır ) 
-----
facebook.com/tacettinsaracnaco ( Resmi // Official Fan page like me..Account / beğen - paylaşım platformu sitesi )
-----
http://blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
-----
tacettinsaracnaco.blogspot.com
-----
" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION "
-----
-----
( Ve Zor başlıklı yazı Naco tarafından 15.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.