"Anlatan alim 

Dediğini yaşamazsa olur zalim..."


Diller lal olsa keşke

Yaşamadığını anlatmasa

Toplumda olsa sağ salim

Ahlak olmasa

Yalama…


İnanç, kökü zemzemle beslenmiyorsa

Kuruyan ağaç

Şer virüs gibi içine giren böcek

Bilir nasıl yapacağını bulamaç

ve yok olur dünyaya hükümdar şahika!

Kalınca aç

Tutmaya benzemez oruç

İçinde sadece açlık

ve uzayı kaplayan anlamsız boşluk

Ruhunu esir eden dünyalık ile esareti yaşatır yalnızca

Yaşanamazsa kapıda yalama olur

Alim gibi…


Rabbin kimdir?

Kime tapıyorsun

Biliyor musun dosdoğruyu inkar eden yol bizimdir 

Dokuduğun bu kilim mide bulandırıyor bakınca

Bilmez mi Bir olan ne yapıyorsun?

Başka yollara sapıyorsun…


Düşün

Konuş 

Dinle

Bir gün karanlığı delen hilali göremeyeceksin… Avlanmayı sevsende elinde silah kokusunu yayıp avı izleyemeceksin… Işık sandığın hayal, sırtına yüklediklerin yalnızca seni yapacak hamal… Beynini dolduran ne varsa, aklın önüne engel… Duygularını öldürmesine izin verdiğin için her isyana karşılık sıkıntı ve açmaz doğurganlığı artıracak, karşına geçip seni tehdit edecek büyüdükçe zamanla! Allah, seni isyan ettiğin sevdiğinle imtihan edecek… Senden intikam alacak!


Yürü, içinde darbe olmayan, korku salmayan, sevgisizlik dolmayan yollarda!  Anlat gerçeği ve çilesini ilk önce sen yaşa… Kimseden bu işten bekleme demesini başla! Sen varsan, sen yarsan ancak bu gerçek olur. Sen kıyametini yaşarken, tuttuğun yola göre cennet ve cehennemi yaşayacaksın. Bu kader senin seçtiğin yolda gerçek olacak. Yalnızca sen göreceksin. 


Hiç düşündü mü? Bu kadar kötülük ve şer varken, Allah neden dur demiyor.  Buna güce mü yetmiyor, haşa.. Bu olaya gösterilen tepkiye göre gerçek kulluğu sorguluyor ve doğru kulların bunu başarmasını arzuluyor ki, nihayette adaletle hüküm verirken bunun bedelini ödemişlere haksızlık etmeyecek. Sen varsan sonuç vardır. Sen varsan, iyilik dünyada seni takip edip gelecektir. Eğer Rabbim buna kendisi dur diyorsa, o an gerçek kıyamettir kopacaktır artık… Bunu yalnızca kendisinin bildiği vakte kadar iyi kullarının varlığı ile erteleyecektir. İyiler artmalı o yüzden… Öğüt verenler artmalı ama öğüt verenden başlayarak tüm buna uyan kişilerde bu öğüdü yaşamalı.


Bu oyun değil, bu gerçeğin önünde eğil… Rabbine gerçek kul ol. Rabbini tanı ki, ondan başka Rablere tapma… İstediğin her şeyi Tek ve bir olan Rabbinden bekle ve um..


Saffet Kuramaz

( Tek Gerçek Var Ve Öğüt Verenlerde Yaşamıyor başlıklı yazı safdeha tarafından 9.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.