NURCİMREN

Nasıl geçer ?

Usulca sızlatan kalbini,

Rahatsız eden; insanın.

Canını yakan, hani,

İçinde, tam içinde.

Maalesef bağımlılık gibi bu.

Rengi solsa da fotoğrafın,

En değerlidir o, atamazsın.

Ne olursa olsun, kopamazsın.

 

Nasıl geçer?

Unutamayan… Akıl mı, kalp mi?

Rüyalarına bile girer, ayrılığın

Canını sızlatan acısı.

İfadesiz… Tarifsiz …

Maalesef sevginin kötü yanı da bu işte.

Reddedemezsin. Çünkü sevmek bulaşıcıdır.

En nihayetinde ayrılsan da unutamazsın.

Nurcİmren…

                        GAFİL / ÇERKEZKÖY    11/02/2021

( Bu mesleğe yıllarını vermiş, yeri geldiğinde de fedakarlıktan kaçmamış iki değerli insan… İki değerli iş arkadaşım… İki değerli ablam… Sizler için yeni bir basamak, yeni bir adım. Hani basamakları çıkıp yükseldikçe görüş açın artar ve daha fazla şey görürsün. Sanırım bu da tecrübe demek oluyor. Şimdi ise hayatınızda yeni bir tecrübe edinme vakti sizler için. Tabi bu durum bizim için de farklı bir tecrübe :)  Yolunuz açık olsun. Her şey gönlünüzce olsun. Sevgi ve saygılarımla…)

( Nurcimren başlıklı yazı GAFİL tarafından 11.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.