1 Yürürüm Ruhada

YÜRÜRÜM RUHA’DA

Her hafta görmezsem DOST’u Halilürrahmanda                                                    Eksik hissederim yüreğimde bir şeyler yarım kalır sanki                                            Yürüken avlusunda Mevlidi Halilin                                                                   Okurum Yasini Fatiha’yı doğum mağarasında                                                             Yürürüm sabah ve ikindi namazına                                                                          Eski camide okunan Evradı Fethiye zikiri                                                                Kabirdeki Mübarekler gelir aklıma   

Dede Osman Avni’nin  etrafında tüm zatlar                                                                Üstad Bediüzaman zaten ortada nur satar                                                            Herbiri ayrı ayrı gönlüme bir huzur katar                                                                   Cami altında ve arkasında ne Veliler yatar                                                          Makamdan ayrılırken gönlüm gitmek istemez                                                        Biraz yürürüm cami dışına  hayal ederim geçmişi                                                      Su değirmeni yanındaki yüz yıllık koca çınar                                                             Altında dedeyin ocağında içtiğim demli çaya                                                               Her hafta ziyaretlerime, Urfalı dostlar şahittir                                              Mecbelbahirden akan, sular şahittir.                                                                            YürürümRuhada, Haşan paşa camii şahittir.                                                                Rızvaniye camii Şahittir                                                                                            Aynzeliha gölüde şahittir.                                                                            Nemrudun Urfa kalesi şahitse                                                                                Halilürrahman gölü de şahittir.                                                                                                                                                                                                                           M.Ercan ERDÖNMEZ   (Ruhalı)                                                          

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

( Yürürüm Ruhada başlıklı yazı RUHALI tarafından 19.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.