Güzellik fazlalıktan arınmışlıktır.
Michelangelo

Cevizin kabuğunu kırıp özüne inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.
Gazali

Geçici bir güven uğruna temel özgürlüklerinden vazgeçenler, ne özgürlüğü hak ederler ne de güveni.
Benjamin Franklin

Ne kadar çok insan, ne kadar az insaniyet var.
Robert Zend

Gelecek, bugünden ona hazırlananlara aittir.
Malcolm X

Olgun bir adamı dost edinmek isterseniz, eleştirin; basit bir adamı dost edinmek isterseniz methedin.
Şeyh Said Şirazi

Bilgili bir ahmak, cahil bir ahmaktan daha çok ahmaktır.
Moliere

Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz.
Lukianos

İdealler yıldızlara benzer. Onlara ulaşamazsınız, ama size yol gösterirler.
Waldo Emerson

Dünyanın en güç işi bir şeyin nasıl yapılacağını bilirken, başka birinin nasıl yapamadığını ses çıkarmadan seyretmektir.
Mevlana

Bilginin efendisi olmak için çalışmanın uşağı olmak şarttır.
Honore de Balzac

Bir insanın hayatının ikinci yarısı, ilk yarıda kazanılan alışkanlıkların sürdürülmesinden ibarettir.
Dostoyevski

Demokrasi, hakettiğimizden daha iyi yönetilmeyeceğimizi garanti eden bir sistemdir.
George Bernard Shaw

İyi kararlar tecrübeden kaynaklanır. Tecrübeler ise kötü kararlardan...
Barry LePatner

Uzman, dar bir alanda yapılabilecek tüm hataları yapmış kişiye denir.
Niels Bohr

Gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenince, diğerleri de yanlış gider.
C. Bruno

En kötü barış, en haklı savaştan daha iyidir.
Cicero

Hakları ve zevkleri ellerinden alınan gençler, onların yerine daha gizli ve tehlikeli olanlarını koyar.
J. J. Rousseau

Sağlıklı olmak, hayat kavgasında başarının birinci şartıdır.
Ahmet Mithat

İnsana: "Kendini bil!" denilmesi, yalnız gururunu kırmak için değil, değerini de bildirmek içindir.
Cicero

Bütün bildiklerini söyleme, ama söylediğin her şeyi bil.
Matthias Cladius

Hiçbir şey umduğumuz kadar basit değildir.
Jim Horning

Yönetici dediğin karar veren kişidir. Kimi zamanlar doğru karar verebilir ama mühim olan her zaman karar vermesidir.
John Patterson

İnsanlar konusunda daha az, fikirler konusunda daha çok meraklı olun.
Marie Curie

Saldırganca aptallık kadar kötü bir şey yoktur.
Goethe

Geçmişi hatırlamayan onu tekrarlamaya mahkumdur.
George Santayana

Gerçeği arayanlara inanın. Bulduklarını iddia edenlerden çekinin.
Andre Gide

Çözümde görev almayanlar problemin bir parçası olur.
Goethe

Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha iyidir.
Andre Gide

Aşık olamayan adem benzer yemişsiz ağaca.
bu sözler çok hoşuma gitti ve sizlerşe paylaşmakaistedim ama keşke bende böyle şeyler yazabilsem
alıntı olduklarını yazmama gerek yok belki ama ben genede yazım dedim

ama hiç birzaman herşeyden kendiniz zkadar emin olmayın

( Sevdiğm Güzel Sözler başlıklı yazı savas--baris tarafından 30.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu