Etkili Yorum

 

 


 

Yorumbaba’dır namım, pek bi matahım sanki

Uçuk kaçık yazarım, beğenmezsen kızarım

Yoruma şiir lazım, haydi olalım kanki

Basma kalıp istemem, bak o zaman azarım : ))


 

Oku, anla ve döktür fark edilir sözlerle

İçselleştir, idrak et özümseyen gözlerle

Tutuştur temaları, mana yakan közlerle

Şair ne demiş belle, yoksa seni üzerim : ))

 

MCU : )




Çok sevgili dostlar malûmunuz süper şahane yorum yazarım : )))) Eh işte neticede site editörleri ve imtiyaz sahibimizin de yorumları idare eder : )) Benim yorumlarım ultra güzellikte olduğundan, yönetime de ayıp olmasın babından ha bire etkili yorum seçeneklerinizi harcadığınızı görüyorum : )) Bundan gayrı sakın etkili seçeneklerinizi bu doğrultuda kullanmayınız, bir arkadaşımıza faydası dokunsun, biliyorsunuz en fazla etkili yorum alan site üyelerimiz de ödüllendirilecek. Jüri üyelerimiz ve sponsor olmam nedeniyle bendeniz ödüllendirme dışındayız. Heba olmasın lütfen etkili seçenekleriniz. Tabii ki bu durum benim için hayli üzücü olacak ama katlanacağım gali :)))))))

( Etkili Yorum başlıklı yazı MCU :) tarafından 2.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.