Günler, sessiz ve pusuda bekleyen bir avcı gibi
Hızla geçen bir zaman var, avı ve avcıyı kuşatan
Yerilmiş ve kırılmış bir saatle süslü duvarlar ve kollar...
Doğru zamana ayarlanmış olması, saati kurtarmıyor...
Zamanına sahip çıkamayan bir saat neye yarar? Her seferinde bir ayarcıya ihtiyaç duyarken doğru zamanı gösteremez...
Takvimin akışında yanılsamalar, kayıplar, çöküşler var. Yanlış seferlerle dolu bir takvim.
Ayarını yitiren bir saat,
Fakat yine de uçarı bir çocuk ruhum, koşup duruyor dikenlerin arasında...
Eve döndüğünde yara bere içinde her yanı, lakin yine de vazgeçmiyor ertesi gün aynı dikenlere koşmaktan...
Zamanı unuttuğum günlere geri dönmeyi isterdim
İç sesimi çok önceleri duymak, geçen günlerin acısını hafifletirdi.
Bütün bu koşturmaca, huzurlu bir dinlenmeye doğru ağır ağır ilerliyor...
Ufkumda gün batımı, gözümü yakmayan bir güneş, üşütmeyen hafif bir esinti...
Saat, zaman, akrep ve yelkovan aynı masada... 
( Ayarını Yitirdi Saatler başlıklı yazı portakal0001 tarafından 19.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.