Hep bekledim: akreple yelkovanın dönencesinde.
Her tarafı sökük "yaşamak" Adı verilen ceketin düğmelerini ilikledim.
Gelenler, geçenler, gidenler, kayıplar zaman denen çarkta hapsolarak gittiler gündüzün gecesinde. 
Bir kavanoza soldurup hapsettiğim acılarımın depozitosunu ödedim dünya kahpesinde. 
İçimdeki mayın tarlalarında yürünecek yer kalmadığından indirim kuponlu "sevgi" tohumlarını sepetime ekledim. 
İnsanlığın iki yüzlü tavırlarını paketledim öncesinde. 

Hep bekledim: akreple yelkovanın dönencesinde. 
Susuşlarımda saklı olan içimdeki sığınaklarda, düşüncelerimi ciltledim.
Hayat kütüphanesinde yerini alan bölüm bölüm; amansız amasız öylesine bir ölüm hapishanesinde! 
Ruhumu üflerken bedenimi yakan mum parçalarını sonsuzluğa kilitledim! 
Ben bu dilimin neresindeyim ki neresinde? 

Hep bekledim: akreple yelkovanın dönencesinde. 
Puslu bir matemin kıyısında hüznü körükledim.
Otobüse tıkıştırdığım olumsuzluklar bana göz kırpttı bir keresinde! 
Burdayız bir yere gitmedik der gibi otobüsün her karesinde. 
Var yok yapbozunda bende el sallayarak bendeki beni kekledim.
Saniyelerce, dakikalarca, saatlerce, günlerce, aylarca, yıllarca bekledim bekledim... 
Hayatı sıfırlayıp resetledim!! 

Büşra Dalgıç
( Dönence başlıklı yazı Gülen Düş tarafından 25.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.