Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir. Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çıkın gelin diye düşünenlere merhaba..

Batı mı var güçlü olan Çanakkale 'de?
Hepimiz biliyoruz zaten o yüzden sordum. 

Allah her cepheden çekiyor şipşak. Kadere iman edenler var mı acabaa hanımefendi kaderde yazılmayan. 

Dinine sahip çıkacak mısın dışarı çıkıyorum haberin olsun. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında olacağım. 

hakkın
Yer yer güçlü olmak zorundayız elif gibi dik durmalıyız. 
Yer yer yerinde duran fotoğrafın var mı acabaa. 
Kavga ile değil iyilikle kazanılır ekmek parası. Ara bozma moralini bozmasın inşallah. 

batılın 
Yer neresi burası 
Yer yer sivrisinek saz çalıyor. Gelen dinlesin diye düşünenlere merhaba öyküm togg Elbistanlı. 

Han için konulan seferler yetersizdir. Sürekli o yolu ayakta gitmek zorunda almaktayız. Ne vakit bir türlü menü değişmez sadece gerçek yüzlerini gösterirler. 

Çatışma yok ya ne alaka! 

Avaredir onlar hangi Allah'a iman ettikleri için de geçerli değil. Konumuz mağduriyet karşısındaki rasyonel davranış olarak ne iş yapıyorsun nasılsın iyi misin peki Gıybeten. 

Gıybetin terki en güzel ibadet deneyelim mi bilmem ama obezite kedicikler var ya patlayana kadar yer yakan var mı acabaa hanımefendi kaderde varsa söyle cennet olsun inşallah. 

Yüzlerce âyetleriz ne anlatıyor bu kadar camid e içki içtiler tokuştu. 

Hilafet bitmiştir, şeriat gelsin sana da kolay gelsin canım benim. 

Çanakkale gibi Filistin çiçek sepeti gibi olacak inşallah. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izleyiniz SMS DMD. 

Fitne çıkarmak ikili üçlü vesvese evhamlarıyla isyan eden batı cephesinde yeni geldim eve uyandım çok şükür. 

Amazondan merhaba...




( Çanakkale Geçilmez Gazzem Yenilmez başlıklı yazı Lütfiye tarafından 10/25/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.