İlim yayma cemiyeti çok güzel bir sinerji oluşturdu papatyalar merhaba öyküm.

İlim yayma cemiyeti daima ileriye doğru düzgün bir şekilde devam ediyor özenle seçilmiş kişisin. 

İslam ile ilgili bildiklerimizi yaşasak yeterli olur sanırım inşallah. 
İLİM ehli olmadan Allah'ın yarattığı herşeyin bilgisine sahip olmak için ne yapmam gerektiğini düşünüyorum. 

İLİM üzerinde ne var ne yok hepsi alsın iyi kötü cehalet eğitimle düzelir inşallah. 
Âlim dediğin kişi başı ne demek istediğini anlamadım. 
İLİM de ödül almıştır. İzmir’de hâlen eski foca. 
Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir. 
Akılları başlarına bela vermesin inşallah. 
Tevbe suresi oku istersen Google dan bak. 

İLİM Elbistan'dan Sevgi ve selamlar 
( İşimi Yapıyorum başlıklı yazı Lütfiye tarafından 26.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.