Evet bazı zaman sizde rast gelmişsinizdir. Metro Saz Topluluğuna... Nerede mi sahne alıyorlar? Adı üstünde Metro da ... Hangi metroda derseniz belli bir yer yok her hatta rastlayabilirsiniz... İşte bende bu Metro Saz Topluluğuna bir ara kısa da olsa katkı verdim arkadaşların hoş görüsüne dayanarak...


Öğle saatleri Koru Metro durağından binip Ulus tarafında ineceğim aşağı yukarı on iki on üç durak gitmem gerekiyor. Yarım saatten biraz fazla zaman alacak seyahat... Tam hareket etmiştik ki o iki arkadaş biniverdiler metroya...


- Arkadaşlar öğrenciyiz müzik yapacağız eğer rahatsız olan varsa söylesin çalmayız o zaman...


Ses yok... Bu demek ki tabi çalabilirsiniz... Tesadüf bu ya benimde mızıkam el çantamda...

ilk şarkı geliyor işte...


- Bu sabaaaaah yağmur var İstanbul da... MFÖ'nün güzel bir parçası...


Peşinden ikinci parça geliyoooor.... Ahmet de yerinde duramıyor haliyle...


- İşte bir sabaaaaaaaah uynadığımdaaaaaa Çav bella çav bella çaaaaaaaaaaav çaaaaaaav çavvvv...


Yürek ateş adlı bir kere... Ahmet durur mu... Hele de ağız armonikası çantasındayken... Hemen sızma harekatı yaparım delikanlıların yanına...

Önce şaşırır biraz delikanlılar...

Onlar gitar ben mızıka... Millet de bizi seyrediyor...

Delikanlılar siz aklınıza ne gelirse çalın ben uyarım size...


- Güüüllerin içindeeeeeeeeen canıııııııım koşarak koşarak geeeeeel banaaaaaaaa geeeeel o küskün yüzüüüüüüüün gayrı güüülsüüüüüüün canıııııııım...


Bir iki kişide bizi videoya alıyor, fotoğraf çekiyor...

Delikanlılar belli üniversite öğrencileri... Harçlıklarını çıkartmaya çalışıyorlar. Ne istiyorsunuz çocuklardan bir de para cezası vereceklermiş... Pöhhhhh!

Alkışlar alkışlarrrrrrrr!

Hadi bir parça daha...

Kumsallar Üzerinde Ayak İzlerin vardıııııı....

Tekrar alkışlarrrr...

Ve kibar çocuklar tabi ... Teşekkür ederiz katkı yapan yapmayan herkese ...

Gitarın kabına beş on kişi gönlünden kopanları üç beş neyse atarlar...


- Teşekkür ederim çocuklar paraların tamamı sizin ben bir şey istemem, size katkım olduysa ne mutlu bana....

- Eyvallah amca...


Üç durak sonra inerler. Metro Saz Topluluğu gururla sundu...

( Metro Saz Topluluğu Gururla Sunar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.