Bir Kavgadan Sonra
Şuan biliyor musun neredeyim? Çok uzaklarda ...kimsenin adını bilmediği sokaklarda geziyorum. Sen yoksun yanımda... hiçbir zamanda olmadın zaten. Sen, en çok sevdiğim kişiydin. Yalnız bırakma beni! Çünkü konuşmuyorum diye beni suçluyorlar. Zayıf olduğum için kimse beni sevmiyor. Neden bilmiyorum ama yapamıyorum. Çok zaman geçti ama kendi benliğimi bulamıyorum. Parçalanmış olan  ruhumu buramıyorum. Çok seneler geçti ama kimse dönmüyor inadından. Tek suçlu ben isem neden ben gittiğim zaman düzelmedi her şey. Sanki hiç kimse beni sevmiyormuş gibi hissediyorum. bir cuma günü ise bir yabancının yanındaydım. Bilmiyorum. Yabancı dediğim kişi beni kendi yakınlarımdan fazla sevdi. İnanmıyorum. Böyle bir şeyin olması bir mucize mi? Yoksa bir şaka mı? Dünya sanki bana mutluluk borçluymuş gibi... ama hiçkimse bana bir şey borçlu değil. Keşke bunu öncesinde bilseydim. Bu sınavı elbet bir gün geçeceğim. Ne demiş  Mehmet Akif Ersoy "Âtiyi karanlık görerek azmi bırakmak.../Alçak bir ölüm varsa, emînim, budur ancak."
( Bir Kavgadan Sonra başlıklı yazı zeynep-tepe tarafından 12.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.