Gözlerim ağrıyor, ağırlaşıyor. Usulca bi' damla yaş süzülüyor, göz pınarlarımdan yanaklarıma ve de boynumdan akan k@nla birleşip akıyor yerdeki kırık ayna parçalarına.. Kalbimin her parçası gibi dağılan aynama bakıyorum. Ufak tefek yerleri kalmış sağlam, kalbimde bile bu kadar sağlam yer yok. Ufak kısımlardan kendime bakıyorum. Moraran göz altlarıma ve şişen göz kapaklarıma bakıyorum. Kalan ayna parçalarını da kırıyorum tek bir yumrukla. Elimde bir sızı hissediyorum. Sanırım kendime geliyorum. Az önce bu sızıdan eser yoktu çünkü. Sırtımı dolabıma yaslıyorum ve paketteki son dal sigarayı çıkarıp yakıyorum. Sertçe bir duman çekiyorum. Yanıbaşımdaki şişeden bir yudum alıyorum. Korkarak elimi boynuma doğru yaklaştırıyorum. Yavaşça gezdiriyorum parmaklarımı yaralarımda. K@na bulanmış sigaramdan son dumanı alırken kısık bir sesle "az önce yaptıklarım" diyebiliyorum sadece..

( Az Önce başlıklı yazı busra-kocaoglu tarafından 16.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.