GÖKTEN ÜÇ KİTAP DÜŞMÜŞ.

 

Bir Varmış Bir Yokmuş milattan çok sonra cumhuriyetimizin yüzüncü yılını kutlayıp nice yıllar dilekleri ile vatansever nesiller yetiştirmek için çabalayıp gayret eden her aileninin öğretmenin, Büyüklerine saygılı küçüklerine sevgi gösteren ve yol gösteren insanlarımızın okuması için.Maddi ve Manevi destek olan her yurttaşın umudu, vatansever çocuklar yetiştirmektir.Bu mutluluğu yaşamak her kula nasip olmaz. Yurtdışına kaçıp kendi paçamı kurtarayım benden sonrası tufan demeyen, vatansever gençler yetiştirelim.emperyalistlere hizmet etmeyelim, diyen.Dini bilgimizde olsun doğru olana varım diyen genç bir nesil için ülkemizi kuranların Yüzü suyu hürmetine.Çocuk bayramı kutlu olsun,dünya var oldukça.

 Gökten Üç Kitap Düşmüş

Birinci kitap, kitapsız yazarların başına

İkinci kitap, edebiyat evinde öykü, hikaye kitap okuyan yazan.  hemde şiir yazan ve okuyanların başına.

Üçüncü kitap, gelecekte ülkemizde yaşayacak nesilleri yetiştireceklerin başına .

Bugün Hikayemizi bir şiir’imle  bitiriyorum.

Elmasım

Küfür edeni hiç sevmem.

Kendimde etmem.

Çok sinirlenirsem.

Elmasım derim.

Şarkının içinde sövme varsa.

Birde yakışmışsa

O zaman iş değişir.

Tepki göstermem.

Bilgim yok ama fikrim var.

Ben işte o adamım

Konunun önemi yok

Ben herşeyi bilenim.ELMASIM.

( Gökten Üç Kitap Düşmüş başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 22.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.