1 Mesleklere Göre Aşk
Mesleklere Göre Aşk
Mesleklere göre ilan-ı aşk
Ayakkabıcı:
ah sevdiceğim sensiz hayat bana bir numara küçük geldi, kalbimi vurdu, su toplattı hop hop hoplattı, canım yanıyor ne olur dön...
Bilgisayarcı:
açtım kapadım kendimi; yine de düzelemedim sensiz... printerım ol, yaz beni yarım yârim...
Kabzımal:
mevsimlik sebzeler geldi, hormonsuz domates geldi, kütür kütür hıyar geldi, sen gelmez oldun...
Terzi:
beli sıkıyorsa sevdanın, don lastiği gibi süneyim sana... Paçalarını kısaltma sevdiğim, servi boylum al yazmalım benim...
Müzisyen:
kalbimin sol anahtarı, yarımlık notam, bu porte var ya... Sana feda olsun
Kasap:
senin o bakışların yârim, iki kere çekilmiş kıyma gibi lap diye yapıştırır tezgâha beni... Sinirlerim ayıklanır sesini duyunca... Ben seninim artık, ister İnegöl köfte yap beni ister cızbız...
Minibüsçü:
stepnemi kaybettim sen benden gittin gideli...
Avukat:
itiraz ediyorum sayın aşkım... böğrüm müvekkil misali yanmakta sana tutulalı....
Manav:
Domates yanaklım... Patlıcan dudaklım... Enginar kılıklım... 3 kilosu bir milyonluk bir aşk değil benimki...
Milletvekili:
bizim kasabaya yapılacak köprünün inşaatına başladık...15 sene sonra... Beni öyle değiştirdin ki vadettiklerimi yapmaya başladım...
Doktor:
öksür sevdiğim, ciğer filmin pırıl pırıl, gönlünce öksür sevdiğim... hapşır sevdiğim grip aşısı gibi senin aşkın, beni mikroplardan korur sevdiğim
Haber Spikeri:
iyi aksamlar... Evdeki telefondan bildiriyorum. Dün aksam beynime ulasan sinyale göre, sana aşığım ve seni çok seviyorum. Bir dahaki konuşmamıza kadar hoşça kal!
Çiftçi:
buğday başağı gibi sarı saçların, rüzgârda mağrur boynunu büker güzeller güzeli... gel de aşık olma...
Mali Müşavir(muhasebeci):
Bakalım kazandıracak mı bu aşk yoksa yerlerde mi süründürecek; sımsıkı kucaklayacak mı beni yoksa bozuk para gibi harcayacak mı? Getirisi götürüsü, kârı, zararı nedir söyle hadi...
Benzinci:
sulandırılmış mazot gibi motoru bozan adamlardan değilim ben... Petrol rafinerisine döndüm seni seveli...
Bodyguard:
Seni çok pis döverim, benim asabımı bozma... Seviyoruz dedik ya... Şimdi kaybol...
Fotoğraf açıklaması yok.
Tüm ifadele
( Mesleklere Göre Aşk başlıklı yazı ERHAN TIĞLI tarafından 24.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.