Hiç çocuk olmamıştı ama hasta bir çocuğa benziyordu sıska bedeniyle.

ona sorsan yağız bir delikanlıyım der başlardı tütünden sararmış bıyıklarını gerile gerile  göstermeye.

Sevmeyi pek bilmezdi ama yine her zamanki gibi çekinmemişti bilmediği işlere girişmeye.

Sevdiği, mahallenin en çirkin kızıydı yine de utanırdı kendisiyle görüşmeye

Bıkmıştı her şeye çatan babasının dişinin kovuğunda yaşayıp ezilmeye.

Saf bir mizacı vardı,mayası bozuklar utanmamıştı onu, göl sandığı denize  maya çalmaya heveslendirmeye . 

Boğazına kadar battığı borçtan kurtulmak için çare arar olurdu farzını kıldığı  akşam namazından sonra boğaz köprüsüne gelince.

Eninde sonunda ölmeyecek miydi zamanı gelince, 3  vakte kadar geleceğinden   umutlu olduğu treni kaçırdığını da anlamıştı üç kağıtçı dostlarını orada göremeyince.

değer miydi beş parasız belki beş yıl belki beş ay belki Beş gün daha tahtadan bir vagonu ,hiç bekleyeni yokken beklemeye.

alışmıştı yenilmeye  bu yüzden hiç direnmek istemiyordu kendine.

mektubunda büyük harflerle yazmıştı   sanmayın niyet eder büyüklenmeye askerde öğrenmiş okuma yazmayı ,verin cahilliğine.

zararın neresinden dönersen kârdır deyip atlamıştı aşağı, Sıratı geçmek için kesilen bir buzağıdan daha kıymetli olmadığına karar verince.

kel ölür sırma saçlı olur kör ölür badem gözlü olur ama yine de  layık görülmemişti övülmeye 

( Ben Hiç Ben Olamadım başlıklı yazı geylani-boz tarafından 2.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu