Hiç bir şey yapmamak gerekiyormuş biliyor musun. Çünkü karşılığında almayı umduğun şeyi o boyutta alamıyorsun senin verdiğin çaba çok fazlayken sıra sana geldiğinde tek başına mücadele vermeye devam ediyorsun ve bunun nasıl hissettirdiğini tarif bile edemiyorum. Evet karşılıksız olması gerekiyor bazı şeylerin ama emeğin değil fedakarlığın değil bunlar senin de yaparken zorlandığın şeyler ve görmeyi umar her insan bu tamamlatır içimizdeki duyguları, su serper. Şimdi ben koca gemiyi can havliyle itmişim ama o beni almamış kendi yoluna gitmiş öylece o adada tek başıma kalmışım. Canım gerçekten ağrıyor ben de biraz dinlenip biraz üzülüp adada uzun uzun düşünürüm orayı güzelleştiririm huyum bu ve ben ne yaşarsam yaşayayım bir yolunu her zaman bulurum.

( Kendime Notlar 1 başlıklı yazı zehra--erdogan- tarafından 8.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu