Sevgili Gönül Dostları.
Bugün,Mayıs ayının İkinci haftası ve Anneler günü... Bu Anlamlı özel günde,En gencin-
den en yaşlısına kadar,Tüm Annelerin, ANNELER gününü Kutluyorum.
Siz, Anneler.Tanrının Kutsadıkları Varlıklarsınız.Dünyaya bir can getirirsiniz ve göreviniz
,sevginiz hiç bitmez. Kutsal Varlıklarsınız dedim, zira karşılık beklemezsiniz evlatlarınızdan.
Belki , Bir tek isteğiniz olursa, O da yaşlılıkta unutulmamaktır. Yaşlı yada genç,sizlerin Değerinizi bilen evlatlara, Ne mutlu. Onların yaşam yollarıda daima aydınlık olacaktır.
Bu Özel ve Anlamlı gününüzde, Kimbilir Bazılarınız zorluklarla boğuşuyorsunuz,Belki
bu gününüzü sevinçle paylaşıyorsunuz,Yavrularınızla. Belki'de kuzularınızın kokusuna
hasret içinde ağlıyorsunuz Ve belkide onlar için yine bir telaş içindesiniz...
Bugün,Bir Anne'nin Feryadını işittim, Kuzusu ŞEHİT olmuş ve ona acı haberi vermişler.
Onun kuzusu,Şehitimizin Mekanı Cennettir şüphesiz, Ve O Anne'nin Yeri,Hazırdır Cennette.
Tüm Anneler Melektir,Yaşayanlar ve Toprağa verilenler. Fakat onların ruhları Cennetin en güzel yerindedir.
Bakın,Samuel Taylor Adında bir şair,Diyorki. ( Bir Anne her zaman Annedir ve Yaşayan
en kutsal varlıktır.)
Sevgili Anneler. Memlekette yada uzaklarda Tüm Annelerin gününü bir kez daha
kutluyor,Hiçbirinizin Yüreğinize Ateş.! Ayağınıza Taş.! Gözlerinize Yaş Düşmesin diyorum.
Özeliklede, Benim Ülkemde'ki Tüm Annelerin.! Tüm Kadınların.! Artık değeri Bilinsin,
Yüreklerinden, Aşağılanmalar,Acılar ve Artık Gözlerindeki ,yaşlar Silinsin...
Genç, Yaşlı, Tüm Anneleri, Bugün Kozan'da,Yüreğine Ateş.! düşen Şehit Anasını.!
Evet Hepinizi Sevgiyle,Saygıyla Selamlıyorum....
Dünyaya getirdiğiniz Can'larla MUTLU ve Uzun Yıllar yaşayın. Bugününüz ve Yaşamınız
da Tüm Yarınlarınız IŞIL IŞIL olsun... IŞIK olsun...
A N N E L E R G Ü N Ü N Ü Z K U T L U O L S U N...

TÜM ANNELERE BIRER KARANFİL SUNUYORUM, EN BEYAZINDAN...



Sinan Sökmen.
09* 05* 2010
( Bugün Anneler Günü başlıklı yazı sinan-sokmen tarafından 5/9/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.