Bugün gene bir yaprak koptu takvimden... O yaprakla beraber giden gitti benden... Ruhumu erozyonlar içinde bıraktım... Yaprak benim tüm köklerimi de çekip aldı sanki... Düşerken onları da yanında götürdü...

Bedenimi sallantıda bıraktım... Bir resmi izler gibi izler oldum kendimi ve yavaş yavaş yıkılışımı. Kimseden yardım dilemeyişime güler oldum...

Sanki bir şey var güvendiğim... oysa bedenini dışarıdan izleyen bir ruhun neye güveni olabilir ki...? Neye sıkı sıkı tutunabilir, nasıl bir ümidi olabilir ki..?

Şehrin ışıkları denize düşer ya geceleri... İşte benim de gülücüklerim düştü birer birer denize... Düştü de yansımadı ışıklar gibi, kaybolup gitti karanlık sularda... Sanki hiç olmamış, hiç gülmemişim gibi...

Belki de Asi nehri gibi aksine akıyorumdur bende... Bu yolda kırdım belki de kolumu kanadımı... Şimdi ne uçabilirim, ne tutunabilirim...

Herkesin gittiği yöne bakarım gıptayla... Bakmakla kalırım çoğu kez... Ne zaman bende yönümü çevirmeye kalksam, ya birine yolunu şaşırttırırım ya da yolun çakıllarını ezberletirim dizlerime... Kanatırım, ya kendimi ya da kendim gibi sevdiğimi...

Takvimden her yaprak kopuşunda bir kökümü de kaybederim ben... Kaybederim de, tek bir ses bile yükselmez semaya... Kaderimi beklerim başım önümde.

Kimi zaman gülücüklerimi gömsem de yansıması umuduyla o karanlık sulara, ben hep kabullenmediğim bir umutla dolu olurum...

Kabullenmeye gelemeyecek bir hayatta, varlığını kaybettiğim köklerimle, varlığımdan habersiz bir yolda yürürüm...
Ya dizlerim kanar... Ya da sevdiğim ağlar...




( Ya Dizlerim Kanar Ya Da Sevdiğim Ağlar başlıklı yazı sedanur-yuks tarafından 5/18/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.